Tietääkö kukaan em-kisoista?

Koskimelonnan yleinen keskustelu

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

hannux

Viesti Kirjoittaja hannux »

Komeita on kuvat niinkun kohteetkin!
Näin maallikkona (taas) kyselen että olisko näissä kuvagallerioissa hyvä olla jotain tietoa että kuka on kukakin kuvissa?
Esim sanottais vaikka kuka on sinisella ja kuka punaisella Wavesportilla.
Yleensä on vaikea tunnistaa oudomman, kuka kulloinkin on kuvassa.
H.M

Viesti Kirjoittaja H.M »

hannux kirjoitti:Komeita on kuvat niinkun kohteetkin!
Näin maallikkona (taas) kyselen että olisko näissä kuvagallerioissa hyvä olla jotain tietoa että kuka on kukakin kuvissa?
Esim sanottais vaikka kuka on sinisella ja kuka punaisella Wavesportilla.
Yleensä on vaikea tunnistaa oudomman, kuka kulloinkin on kuvassa.
Toisaalta tuossa on ideaa, mutta itse vetoan ainakin kiireeseen koska tuo vaatisi joka kuvan analysoinnin ja se vie aikaa. Ja kaikkia melojia en itsekkään varmaan noista tunnista. Parempi kuitenkin lienee että kuvia ylipäänsä julkaistaan. ;)'

Noissa kuvissa minä ja Jusu melotaan Allstareilla, minä oranssilla ja Jusu vihreällä.
Samuli ja Tupi melovat punaisilla projecteilla joista Tupilla kokoa 45 ja Samulilla 52. Kypäristä ja muista releistä varmaan tunnistaa kumpi on kumpi. Moppi taas meloo sinisellä 45 projectilla.
Csonka keltainen Adidas teipattu project 52 ja Dumoulin oranssi Adidas teipattu project 45. Muita ei nyt jaksa muistaa ja miettiä...
Samuli S.

Viesti Kirjoittaja Samuli S. »

Joo no Aamulehdessä oli joku pieni tiedote lauantaina, Ilkassa vissiin pari isompaakin (jos moppi vois skannata antille..?).. Tuolta irkkublogin miesten sarjan videolla oli näköjään alkuun pistetty surkeimmat melojat.. ;)
Vastaa Viestiin