Kolin hiihtoretki 16. - 18.1.2009

Koskimelonnan yleinen keskustelu

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

KaitsuH

Kolin hiihtoretki 16. - 18.1.2009

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Jou. Lauantaisen alamäkijaoston virallisen kokouksen tiimoilta:

Jo perinteeksi muodostunut kaikkien koskimelojien yhteinen hiihto- ja lasketteluretki Kolin kansallispuiston maisemiin järjestetään tammikuussa 16. - 18. päivinä. Nyt juniorien FIS-kisat eivät osu tuolle viikonlopulle, joten jonoja ei hisseihin pitäisi olla.

Majoituspolitiikka on vielä hieman avoin. Vielä olisi tarjolla mökkejä, mutta niiden varaamiseksi pitäisi tietää vähän tarkemmin lähtijöiden määrä. Esim. 2,5 kilometriä hissien ala-asemalta on tarjolla kaksikin 8 + 2 hengen mökkiä, hinta kolmisensataa/mökki/koko viikonloppu. Ei paha. Osa väestä kun on ilmoittanut, että tänä vuonna olisi mukavampi majailla mökeissä retkeilymajan sijaan (epäromanttisia kapitalisteja min mielestä). Mutta ei mökkimajoitus kyllä taida juurikaan tyyriimmäksi tulla, vaikka onkin enemmän sellaista nykyajan individuaalihapatusta.

Toivoisin nyt alustavia sitovahkoja ilmoittautumisia retkelle, niin tiedän, varaanko yhden mökin, vai peräti kaksi. Voisitte ilmoittautua vastaamalla tähän viestiin, samalla voisitte kertoa majoitusmielipiteitänne.

Alamäkijaoston puolesta,
Kai Heltola

Mukana nyt: miä, Juho, Satu, ONY, Raisa, Tarja, Riikka, Päivi, Jyri, Aapo, Sanna, Liperin Juuso, Janne, Ville, Jykä, Antti P, Jukka S ja Matu, Jenni V ja Allu. Molemmat mökit täynnä.
Viimeksi muokannut KaitsuH, 12.11.2008 10:05. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
ONY

Viesti Kirjoittaja ONY »

Ohoi! Just eilen oli Tarjan kanssa puhe, että pitää laittaa kysely tästä reissusta, kun ei ole mitään kuulunut! Minä ainakin olisin lähdössä mukaan nyt kun tuonne kolille ei ole mikään ylivoimaisen pitkä matka hiihdellä. Majoitus on mulle ihan sama kumpaaan mennään.

tv: Olli Nyrhilä
Satu

Viesti Kirjoittaja Satu »

jep ja minä tulen myös. Ja koska vaihtelu virkistää niin mennään nyt sinne mökkiiin. Jos se on ihan hirveetä niin 2010 voidaan taas palailla retkeilymajailuun (jos maja on pystyssä)
Raisa

Viesti Kirjoittaja Raisa »

Mä oon mukana myöskin!! Ja kannatan ehdottomasti mökkimajoitusta ettei kukaan tule valittamaan liian pitkistä saunomisajoista yms.
JyriH

Viesti Kirjoittaja JyriH »

Mukana! Retkeilymaja on tunnelmallinen, mutta mökki voisi olla sittenkin mukavampi vaihtoehto.
Riikka

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Joo ja mä lähden mukaan katsomaan "entisiä kotinurkkia".

Riikka
tarja

Mukana myös (yllätys yllätys:)

Viesti Kirjoittaja tarja »

Mökki käy hyvin minullekkin.
Päivi N.

Viesti Kirjoittaja Päivi N. »

Samma här, mukana alamäessä! Majoitus sopii molemmin päin, vois kyl katsastaa ne mökit ny tällä kertaa.
aapo

Joo sanoo Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja aapo »

Joo, sanoo Jyväskylä.

Siis Aabå & Schanna. Nukumme mieluiten paikassa, jossa on vaikka sängyt... eli joo kaikki käy.
Juuso

Viesti Kirjoittaja Juuso »

Mukana ollaan, en ole aiemmin siellä majoittunut, mutta kyllä mökki kuulostaa paremmalta.

Juuso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ville »

mäkin voisin tulla.
näyttään vähän mallia.
janne

Viesti Kirjoittaja janne »

Mukana ollaan ja mökki kuulostaa hyvälle. Pitää vain toivoo lunta metrikaupalla ettei rinteiden puolella tarviiis laskee ollenkaan, heh.

Janne
KaitsuH

Väliaikatietoja

Koska jo nyt löytyi 14 nimeä, varasin kaksi 8 hengen mökkiä, tai se on paritalo, josta molemmat puolet. Katsokaa jos kiinnostaa: Pieiistuvat A ja B, löytyy Koli24 -varauspalvelusta. Kumpikin puoli maksaa 250/ viikonloppu, ja hätätilassa, kun maksaa lisää kahdesta lisävuoteesta, saadaan molempiin mökköihin ainakin 10 tyyppiä. Mutta jo tällä miehityksellä majoittuminen on alle 40/koko viikonloppu/pää (tarkalleen ottaen lähes 36 euroa). Rahaa alan vaatia heti kun mulle laskuja ilmaantuu.

Miä

P.S. Ja mökkien omistaja soittelikin, ei tarvi maksaa ennen ku joulukuussa.
KaitsuH

Ja Jykä.
AnttiP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Ja mää

-A
Vastaa Viestiin