Kolin hiihtoretki 16. - 18.1.2009

Koskimelonnan yleinen keskustelu

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

KaitsuH

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Jukka ja Matu Lahdesta.
KaitsuH

Ja Vänskän Jenni Joensuusta.
KaitsuH

Ja Allu.
KaitsuH

No niin. Nyt on molemmat varaamamme paritalon puolikkaat täynnä, eli matkaan on lähdössä 20 ihmistä. Molempiin pitää vielä ottaa kaksi lisävuodetta, 35 egeä tsibale. Eli laskuna nyt olisi 640 euroa. Ja se jaettuna 20 hiihtäjälle tekee 32 euroa per naama.

Voisitteko maksaa siis kukin lähtijä 32 euroa tilille 170135-2492 viimeistään 24.11., niin saan maksettua mökit pois.

Kaitsu
KaitsuH

Hellou!

Makselkaa lähtijät tililleni perjantaihin mennessä. En aio soitella väen perään. Maanantaina maksan mökit ja otan ne lisävuoteet maksaneiden luvun mukaan. Vasta kymmenkunta maksanutta.
KaitsuH

Jou taas. Ovatkohan henkilöt Riikka, Päivi, Tarja, Jykä, Satu ja ONY lähdössä? Jos, niin ilmoitelkaa, tai laittakaa rahaa tilille. Muutoin en maanantaina maksaessani ota lisävuoteita, ja perin lähteviltä muutaman euron lisää.
tarja

Olen tulossa ja Olli myös

Viesti Kirjoittaja tarja »

Olen tulossa maksan heti nyt!!
niin ja olli on luultavasti myös...
Miten pikkujoulut? Onko niitä:)
ONY

Viesti Kirjoittaja ONY »

Olen siis lähdössä, mutta en ole vain huomannut koko ilmotusta maksusta. Nyt olen Lapualla ja toi varmennuslukukortti on Kuopiossa niin maksan heti sunnuntai iltana kun pääsen sinne, jos siis sopii?

Onko pikkujoulujen paikasta muuten tietoo?
Riikka

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Olen lähdössä ja maksoin just tuon summan ilmoitetulle tilille.

Riikka
AnttiP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Päivi on thaikkulandiassa joten tämä viesti ei varmastikaan tavoita.. Tulee takaisin reilun viikon päästä(?)

Pikkujouluja ei järkätä tänä vuonna samanlaisina kuin viime vuonna mutta viikon päästä perjantaina voi Kohinalaisia bongata Helsingin illasta/yöstä syyskokouksen jälkeen...
tarja

Pikkujoulu tonttuja tulossa ehkä...

Niin, pikkujouluista... saattaa olla täältä päin tulossa pari kuokkavierasta... ehkä...
tarja

En pääsekkää

Olenkin töissä lauantain... pitäkää hauskaa!
Antti Lappalainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti Lappalainen »

Peru se työjuttu ja tule vaan. 8)

Kannattaa tulla kokouksen jälkeen, jos ei ole Kohinan jäsen.
Kokous alkaa muistaakseni 18:30. Ravintolan kabinetissa.
Ravintolan nimessä oli ainakin Ahven. Jokun voi kertoa tarkemmin.

Jos ei ole Kohinan jäsen, niin baarin puolella voi notkua kokouksen loppuun asti. Me ollaan siinä kabinetissa, jonne tarjoilija vie ajoittain Aquaa, Ramlöösaa, Vichyä tms.

Pitkämatkalaisille tiedoksi: Testattiin Sadun kanssa meidän vierashuone, ja annettiin vierashuneelleemme (aamiaisella) luokitukseksi hieman yli 4 tähteä. (Astore ja Hilton on 5 ja teltta 1). :roll:
ONY

Viesti Kirjoittaja ONY »

Meikällä on pikkasen viel suunnitelmat avoinna, mutta näillä näkymin oon tulossa kuokkimaan vaikka Tarja ei pääsekkään. Jos siis kaikki hommat ei ihan mene reisille niin olen tulossa mukaan juhlimaan. Antille kiitos yösija tarjouksesta, mutta Jusu on luvannut majoittaa minut.
ONY

Viesti Kirjoittaja ONY »

Valaiskaa joku tietämätöntä ja kertokaa vähän perjantain suummitelmianne. Eli missä se kokous nyt on? Niin osaan eksyä paikalle jahka saan bisnekset hoidettua.
Vastaa Viestiin