Kolin hiihtoretki 16. - 18.1.2009
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Jaa, onko se AnttiL eli siis Lantti tulossa riekkumaan Kolille. Uhoaa kaikissa s-posteissaan kyllä tipatonta tammikuuta mutta taitaa tarkoittaa että ei jää pullon pohjalle tipan tippaa..
Mulle kelpaa myös puuromökki jos Aapo ei ala vetämään väkisinhiihdon kumipukua päälle aamulla ennen klo seitsemää mutta myös toinenkin tupa tietysti käy. Meikä on rinteessä lauantaina klo 10:30.
Ja kyydeistä: Mun kyytiin lähtee Jyri ja Riikka. Kyyti täynnä (liian pitkä matka istua takapenkinpuolikkaalla kahden ihmisen..), starttaamme noin klo 16 eli ollaan perillä vasta joskus 22:34-23:58 välillä. Saunaa saa pitää lämpimänä.
Niin ja oikeat ajo-ohjeet (mökin) oletan olevan tämän linkin takana http://www.koli24.fi/resource/view/-/id/29
Viikonloppuna nähdään!
-Pantti
Mulle kelpaa myös puuromökki jos Aapo ei ala vetämään väkisinhiihdon kumipukua päälle aamulla ennen klo seitsemää mutta myös toinenkin tupa tietysti käy. Meikä on rinteessä lauantaina klo 10:30.
Ja kyydeistä: Mun kyytiin lähtee Jyri ja Riikka. Kyyti täynnä (liian pitkä matka istua takapenkinpuolikkaalla kahden ihmisen..), starttaamme noin klo 16 eli ollaan perillä vasta joskus 22:34-23:58 välillä. Saunaa saa pitää lämpimänä.
Niin ja oikeat ajo-ohjeet (mökin) oletan olevan tämän linkin takana http://www.koli24.fi/resource/view/-/id/29
Viikonloppuna nähdään!
-Pantti
Taitaa olla bileet aika vähissä, kun Panttikin haluaa puuromökkiin. No, joka tapauksessa mäkin ilmoittaudun sinne vanhojen ja väsyneiden puuronsyöjien joukkoon. Jätetään ne jatsit kulttuuri-ihmisille...
Murtsikoiden mukaanottoa voisi kyllä harkita, mutta lupaan olla herättämättä ketään aamuseiskalta lenkille. Vaikka tosimiehet varmaan käviskin vetelemässä pertsaa pari tuntia ennen rinteiden aukeamista.
Jyri
Murtsikoiden mukaanottoa voisi kyllä harkita, mutta lupaan olla herättämättä ketään aamuseiskalta lenkille. Vaikka tosimiehet varmaan käviskin vetelemässä pertsaa pari tuntia ennen rinteiden aukeamista.

Jyri
Olen lähössä Joensuusta perjantaina aikavälillä 14 - 16 eli heti kun pääsen töistä, meen suoraan rinteeseen ja lasken niin pitkään ku rinne on auki. Jenni on lähössä samalla kyydillä Joensuusta, Juhosta en ole kuullut mitään. Eli Kaitsu jos mökkiin pääsee klo 18 jälkeen se käy mulle tosi hyvin. Mulla ei oo mökillä mitään väliä kuhan on sänky ja sauna. Jatkan lauantaina matkaa kohti Åren puuterimestoja...
Mulle käy kyllä toi rellestysmökki jalka on melkein laskukelvoton, aamupuuro ei laske kuitenkaan ja oon rintees enne 12 kuitenkin, vaikka pilkkuun riehuis, niin voin keskittyä tipattoman toteutukseen. Laittakaa kaikki nuoret toivot mulle yö-kavereiksi! Tähän tulokseen tulin Ylläksen viikontakasta miettiessä.
Jyrille tiedoksi et kermaalta on lisää kuvia Myllysen kotisivuilla. Ja laita jo ne meidän laskukuvat nettiin et muut saa hakee tyylivinkkejä viikonlopuksi
Jyrille tiedoksi et kermaalta on lisää kuvia Myllysen kotisivuilla. Ja laita jo ne meidän laskukuvat nettiin et muut saa hakee tyylivinkkejä viikonlopuksi

siis vaihtoehdot on puuromökki ja rellestysmökki... mustavalkosta jengii. Ja Pantti puuromökissä....hiukka hymyilyttää...
mut voi sijoittaa kumpaan vaan, vaikkakin sanon ei paksun puuron keittäjille.
onks jollain lainata murtsikoita mulle mukaan, kuten tiedätte, pituutta ei tarvii suksissa paljoa, kun ei ole mullakaan. Riikka? Tarja?

onks jollain lainata murtsikoita mulle mukaan, kuten tiedätte, pituutta ei tarvii suksissa paljoa, kun ei ole mullakaan. Riikka? Tarja?
Jou. Avaimet hoidossa, Allu ja Jannen porukka nyt tietävät missä on. Mökillä ei väliä, muttä mulle, Jukalle, Matulle ja Juholle jommasta kummasta paikat, kun ollaan samoissa ruoissa. Minä ja Jukka osataan kyllä opettajina pitää lapsille kuria, joten jos me mentäis sinne samaan mökkiin teinien ja ONYn kanssa.
Täällähän on joku puuro/rellestys valinta tehtävä meneillään
Niin siis pitääkö täällä nyt jo tietää kumpaan joukkoon kuuluu... mutta voisin luulla että siihen Ollin ja kummpaneiden "nuoriso" osastolle varmaan joutuu menemään:)
No nyt on kuvat FBssä. Ei ehkä ihan nappiotoksia, mutta otetaan Kolilla parempia. Laskijoissahan ei ollut mitään vikaa...ONY kirjoitti:Tähän tulokseen tulin Ylläksen viikontakasta miettiessä.
Hyvä kommentti Pantilta, ehkä ihan kaikkia rojuja ei kannata paria päivää varten raahata mukaan. Vai löytyykö porukasta enemmänkin lumilajien sekakäyttäjiä, niin ei tarvitse yksin eksyä metsään?