Uusi Jackson Rock-Star... Kehitystä vai rahastusta?

Koskimelonnan yleinen keskustelu

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

Mikael

Uusi Jackson Rock-Star... Kehitystä vai rahastusta?

Viesti Kirjoittaja Mikael »

Aiheesta on käyty jonkin verran keskustelua ulkomaisilla foorumeilla ja kiinnostaa tietää suomalaisten tovereiden mielipidettä asiaan.

Onko uusi rokkitähti tarpeellinen lisä Jacksonin jo valmiiksi mainioon freestylepaattivalikoimaan vai pelkästään vastine WaveSportin uuteen? Oma mielipiteeni on aika päivänselvä: minusta pienikin kehitys on tervetullutta ja kyllä, uusi malli on tarpeellinen.

Saa kommentoida.
Aku

Viesti Kirjoittaja Aku »

Mun mielestä Eräketulla on koko Euroopan suurin ja kaunein pro-tiimi=)
Mikael

Nyt Aku osuit naulan kantaan!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ville »

eipä keskustelupalstoilta ihmeitä irronnut tämän asian suhteen. mutta vertailemalla 2010 staria ja rokki staria näytti rokkistaari vähän paremmalta. voisi joku tossa kevään tienoilla hommata kymelle täyden koesarjan kokeiltavaksi niin päästäisiin puhumaan vähän muustakin kuin juoruista.
tapio

Viesti Kirjoittaja tapio »

Osaapa ainakin jacksonin poijjaat keksiä Amerikkalaisia nimiä veneille.. :!:
-Antere
tapio

No jaa jos asiaa pitää pohdiskella ja etsiskellä siytä sen tarpeellisuuteen niin minun mielestäni vastaus on aika selvä, ei tarvita. En todellakaan tarkoita että kehitys on huonosta, mutta mitä vikaa niissä ''vanhoissa'' on? Eli ei niitä uusia malleja nyt mun mielestä tarvitse ihan jokavuosi tuoda markkinoille. Hyvänä esimerkkinä Daggerin Nomad joka on pysynyt siellä jo aika pitkän taipaleen.
-Antere
Viesti:

mutta jos joku pystyy valmistamaan uuden veneen joka tuo jotain uutta markkinoille, niin toisaalta olisi väärin olla julkaisematta uutta mallia vain sen takia että malleja jo markkinoilla piisaa.
jussit

Viesti Kirjoittaja jussit »

Mun mielestä on tärkeätä koska nyt tulee markkinoille niitä edellisiä malleja ja sit ehkä itelläkin olisi varaa ostaa semmonen.
Jussi T
marjaana

Viesti Kirjoittaja marjaana »

Mun mielestä kokoja pitäs saada lisää. esim 40-60kiloisille kans jotai!!!!
Tuppu

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

marjaana kirjoitti:Mun mielestä kokoja pitäs saada lisää. esim 40-60kiloisille kans jotai!!!!
S-Kokoisen painosuositushan on 40-68 kiloa, mutta kyllä tuo 49 gallonaa on aika paljon pyöritettäväksi oikein keveille melojille. Ei muuta ku kreatiinia ja penaa.
tapio

ville kirjoitti:mutta jos joku pystyy valmistamaan uuden veneen joka tuo jotain uutta markkinoille, niin toisaalta olisi väärin olla julkaisematta uutta mallia vain sen takia että malleja jo markkinoilla piisaa.
Niin onhan toikin totta. Jos toi rokkistaari tuo jotain uusia ominaisuuksia niin mikäs siinä, tervetuloa, mutta jos ei niin... No, alkuperäseen kysymykseen mielipide: Rahastusta.
-Antere
Mcnen

Viesti Kirjoittaja Mcnen »

Ei pulkkaa tarvi joka vuosi vaihtaa. Voi hyppää yhen pari sukupolvee välistä, nimimerkillä alus kultaiselta 90 luvulta
Viesti:

nojoo onhan tässä keississä hieman sellaista rahan katkua. ameriikan foorumilla joku osasi kertoa pyranhan molanin saaneen käyttäjäkuntaa ja uusi projektikin otetaan vastaan huikein odotuksin. eihän kapitalistisen kulttuurin kasvatilla ole muuta vaihtoehtoa kuin vastata kilpailijoiden toimiin omalla mallilla. oikeastaan, haluaisin että muutkin putiikit olisivat yhtä innokkaita vastaamaan kilpailuun edistyneemmillä malleilla. mieluusti siten että kilpailun syklooniin hyppäisivät uinuvat euroopan tehtaatkin. sitten kun markkinoille syydetään muutama miljaardi tutkimus ja kehitysrahaa niin luulisi että sieltä jotain uutta löytyykin. ainakin tervettä kilpailua homogeenisille pelivenemarkkinoille.
tapio

kirveellä veistän kohta veneeni, niin ei tarvitse osallistua tähän kehityksen hullunmyllyyn. :D
-Antere
Mikael

Uusi Rockstarhan on itse asiassa aika iso harppaus eteenpäin. Ei välttämättä pohjan muoto, galloonien lisääntyminen, keulan lyheneminen, vaan penkin korottaminen. Uskokaa tai älkää, sillä on aika suuri vaikutus melontaan. Olette ehkä huomanneet miten c-melojat ovat irtonaisempia myös ihan pienissä aalloissa. Johtuu siitä, että painopiste on korkemmalla ja painoinsiirroilla on suurempi vaikutus. Nyt tätä efektiä saadaan myös tavallisiin kajakkeihin ja se voi olla oven aukaisu uusille liikkeille. Ehkä voltti-voltti tai tupla airscrew ovat nyt lähempänä.
Vastaa Viestiin