Koskimelojien mäenlaskuretki Kolille

Koskimelonnan yleinen keskustelu

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

Aku

Viesti Kirjoittaja Aku »

Mä vekslaan itteni pois, mites tän emännän tavottaa?
Jouni

Viesti Kirjoittaja Jouni »

Aku, älä ilmoita enää mitään mihinkään. Minä lasken pääluvun ja ilmoitan maanantaina emännälle sekä pe-su että to-su yöpyjät.

Jouni
KaitsuH

w

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Aku oot ihme pulivekslari!
jussit

Viesti Kirjoittaja jussit »

Tästä voitaisiin hakea hieman teemaa kolin reissulle.

http://www.youtube.com/watch?v=aB2E1D5hrdI
Aku

Viesti Kirjoittaja Aku »

Olen pahoillani aiheuttamastani vaivasta mutta koska en pääsekään lähtemään vielä torstaina on noilla kilsoilla yksi täysi päivä perillä hieman turhan hapokasta. Aku
AnttiP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

jussit kirjoitti:Tästä voitaisiin hakea hieman teemaa kolin reissulle.

http://www.youtube.com/watch?v=aB2E1D5hrdI
Mutta kyllä tää on tykimpi.. http://www.youtube.com/watch?v=3zQFz54Ywfg
JarkkoM

Viesti Kirjoittaja JarkkoM »

http://www.youtube.com/watch?v=tN-vAwiZnFU

jos teemaa hakee niin mikään ei voita monoskiitä. Voin kaivaa ullakolta lainaan halukkaille monoskiboogie- tai monoskiwheelie-veikoille.

Jos menette kuitenkin Jussin teemalla, ullakolta löytyy lainaan myös kopiot Denverin Johnin Raichle RX960 ilmatäytteisistä takaaladattavista monoista.
(Voi olla hivenen hiekkaset tykkimäen soran keikasta kesältä 89)

Kovimmat jätkät tietysti yhdistäisi nämä nautinnot.

Kertokaahan ehtoiselle emännälle terveisiä!
Jouni

Viesti Kirjoittaja Jouni »

Torstain lähtijöitä on nyt 8 ja tupa on täysi. Tämäkin vahvistuu vasta maanantaina. Lisäpaikkoja tarvitsevat voivat itse yrittää varata majoitusta suoraan majatalosta.
RKohvakka

Viesti Kirjoittaja RKohvakka »

Perjantaiaamun autossa Kolille olis vielä kaikki muut paikat vapaina paitsi kuljettajan! Anybody? Tavoitteena siis olla olla mäessä puolenpäivän jälkeen!
Raisa

Viesti Kirjoittaja Raisa »

Apua, mun puntiac kolisee vähän liikaa kolia varten!!! Ja mun lisäksi olisi siis kaksi germaania vailla kyytiä, kun puntiac petti mut. Mä ja Ayke päästäisiin lähtemään millon vaan perjantaina mutta Andilla on töitä neljään asti.
KaitsuH

l

Håi!

Muistakaa ottaa lakanat mukaan, ku se on retkeilymaja. Viimeisimmät sääennusteet lupailee ihan mukavia kelejä, ei liikaa pakkasta. Ja mettässä pitäis olla puolisen metriä lunta, eli ainakin hurjimmat nuorukaiset voi jo sännätä skutsin puolelle.

Ja alakahvila on kuulemma entisestään heikentänyt palvelujaan ja nostanut hintojaan (huhu tuli ihan paikallisilta hiihdonopettajilta), eli kandee ostaa makkaraa ja kaljaa notskipaikalla keitettäväksi.
Outo

Viesti Kirjoittaja Outo »

Voisikos joku poimia mut matkaan Joensuun juna-asemalta perjantaina ja vastaavasti palauttaa sinne sunnuntaina? Mun juna on siellä pe klo 13.54, tai klo 16.53. Olen tulossa Tampereen suunnalta.
AnttiP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Kiitti kaikille reissusta, erityisesti Kai "Metodi" Heltolalle koko massatapahtuman järkkäämisestä!

-A
KaitsuH

d

Kiitoksia vaan kaikille. Ensi talvena uudestaan, jos ei vielä tänä keväänä sinne päädy. Mutta Kohinan mäenlaskujaosto järjestää Kontilla vielä helmikuun aikana "Rail yourself i hjäl" -jibbailutapahtuman Kontin omassa parkissa! Samalla vois porukat tuoda paikalle piipparit ja lelut, niin niitäkin ehtisi räpläillä siinä luiden katkonnan ohessa ennen Alppiretkiä.

Mikähän olis hyvä viikonloppu? 5. - 6. vai 12. - 13.? Vai peräti jo ensi?
RKohvakka

Viesti Kirjoittaja RKohvakka »

Joo kiitoksia kaikille hvyästä reissusta, etenkin Hel-Matkojen ystävälliselle henkilökunnalle "for making this happen".
Vastaa Viestiin