Helatorstaina Kontille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Helatorstaina Kontille
Moi
Onko joku tulossa keskiviikko iltana tai torstai aamuna Helsingistä Kontille? Pitää perjantai aamuksi tulla takaisin sorvin ääreen Helsinkiin.
Onko joku tulossa keskiviikko iltana tai torstai aamuna Helsingistä Kontille? Pitää perjantai aamuksi tulla takaisin sorvin ääreen Helsinkiin.
Mun kyydissä pääsee kontille keskiviikkona iltapäivällä ja mukana menee kyllä yksi paattikin. Olen tulossa takaisin torstaina...Aku kirjoitti:Terve Juha
En ole tulossa kontille mutta saisko sun kyytiin yhden peliveneen joka pitäisi viedä kontille?
Voin tuoda paatin jonnekkin pk-seudulla keskiviikkona.
Aku
noli-neli-noli 9001 058
/ panu.
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Antti, tiedätkö järjestetäänkö Pe-Su akselilla koskimelonta- ja pelastuskurssi? -> http://www.kohinaa.com/index.php?pageid ... 41&lang=fi .
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Joo järjestetään.
Katsoisitko lisätietoja wwww.kohinaa.com sivun KALENTERISTA, en muista, kenelle pitää ilmoittautua.
Ja kaikille tiedoksi. Jos suinkin mahdollista, niin oma kajakki + varusteet + teltta mukaan.
Kalusto on varattu kahdelle Kohinan kurssille.
Sen lisäksi on kolmas kurssi, melontaohjaajakurssi, jossa Kai L ja minä ollaan mukana vetäjinä. Sille kurssille ei ole varattu kajakkeja, joten kaksi ensimmäistä kurssia menee ainakin kaluston osalta tämän ohjaajakurssin edelle.
Katsoisitko lisätietoja wwww.kohinaa.com sivun KALENTERISTA, en muista, kenelle pitää ilmoittautua.
Ja kaikille tiedoksi. Jos suinkin mahdollista, niin oma kajakki + varusteet + teltta mukaan.
Kalusto on varattu kahdelle Kohinan kurssille.
Sen lisäksi on kolmas kurssi, melontaohjaajakurssi, jossa Kai L ja minä ollaan mukana vetäjinä. Sille kurssille ei ole varattu kajakkeja, joten kaksi ensimmäistä kurssia menee ainakin kaluston osalta tämän ohjaajakurssin edelle.