Kontille lauantaina 4.6. aamulla
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Kontille lauantaina 4.6. aamulla
Takaisin pääsen Antin kyydissä sunnuntaina. satu
puh 0456789010
Olin siis aluksi epäselvä, selkeästi sanottuna tarvitsen autokyytiä luantai-aamuna kontille.
Kajakkia ei välttämättä tarvitse kuljettaa.
puh 0456789010
Olin siis aluksi epäselvä, selkeästi sanottuna tarvitsen autokyytiä luantai-aamuna kontille.
Kajakkia ei välttämättä tarvitse kuljettaa.
Viimeksi muokannut satusar, 30.5.2011 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
satusar
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Moi. Käsittääkseni siellä on kolme erillistä kurssia ensi viikonloppuna, joten olisi hyvä, jos mahdollisimman moni meloisi omalla kajakilla. Tarkoitan että kalustosa saattaa tulla pulaa. Kannattaa suosia telttamajoitusta.
Käsitin varmaan aiemmin väärin tuon viikonlopun ohjaajakurssin ja melontataitotestin luonteen. Ilmeisesti asia onkin niin, että ohjaajakurssiin ja melontataitotesteihin osallistujat osallistuvatkin viikonlopun koskikurssille ja sen lisäksi melontataitotestiin yms, joten kalustonkin osalta asia on ok, eli pitäisi riittää.
Käsitin varmaan aiemmin väärin tuon viikonlopun ohjaajakurssin ja melontataitotestin luonteen. Ilmeisesti asia onkin niin, että ohjaajakurssiin ja melontataitotesteihin osallistujat osallistuvatkin viikonlopun koskikurssille ja sen lisäksi melontataitotestiin yms, joten kalustonkin osalta asia on ok, eli pitäisi riittää.
Viimeksi muokannut Antti Lappalainen, 1.6.2011 5:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Satu: Olen lähdössä Kontille viikonlopuksi ja lähtö joko perjantaina klo 21 jälkeen tai lauantaina aamusta joskus 8-9 tienoilla. Kyytiin mahtuu 1-2, takaisin sunnuntaina.
Kiinnostaako Satua lähteä illalla Keitan keikan jälkeen? Tuo ilmeisesti päättyy kuitenkin ihan kohtuu aikoihin?
-AnttiP
050-385 3289
Kiinnostaako Satua lähteä illalla Keitan keikan jälkeen? Tuo ilmeisesti päättyy kuitenkin ihan kohtuu aikoihin?
-AnttiP
050-385 3289
- Antti Lappalainen
- Viesti: