Kesäleski kyselee kaveria köydenpäähän ja koskeen. Autokyytiä tarjoan Helsingin alueelta, aikataulu joustava, eli lähtö onnistuu pe, la tai su joko yökontteilemalla tai päiväseltään.
Multa löytyy täys kiipeilyräkki ja oma (Panun) paatti joten suunnitelmat vapaat.
Täällä tuore Kohinan jäsen suunnittelee ekaa päiväreissua Kontille ja koskeen perjantaina. Tarkoitus olisi irrota Lahdesta kunhan töistä pystyn karkaamaan, varmaan about klo. 13 kieppeillä. Omalla autolla tarkoitus matkustella ja kyytiin mahtuu.
Avaimia en vielä Kontille omaa, ja oma paatti puuttuu, joten jos joku konkari sattuisi samalla paikalle avaamaan ovia niin olisi loistojuttu!
Köydenjatkoksi en taida tällä reissulla ehtiä, mutta nekin hommat kyllä kiinnostaa jatkossa!
Mulla on semmonen viikonloppuohjelma, että voisin lähteä joko perjantai-iltana tai sunnuntaina päivällä kiipeilemään ja/tai melomaan. Yöksi en kuitenkaan jää, sillä lauantaina olen varattu. Jos sais ehdottaa kiipeilyä pk-seudulla perjantai-iltana ja käyntiä Kontilla sunnuntaina tai jompaa kumpaa.
Ilmoitusluonteinen asia: selvisi juuri, että Kontti on varattu tänä viikonloppuna Tuusmelojille. Olin lähdössä Karhulan kaupoille, mutta törmäsin heihin, on tulossa kuulemma 18 kappaletta.