Koskimelojien 4. mäenlaskuretki Kolille 27.-29.1.2012!

Koskimelonnan yleinen keskustelu

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

Milloin lähdemme Kolille?

Äänestys päättyi 9.9.2011 11:32

20.-22.1.
0
Ei ääniä
27.-29.1.
12
100%

Ääniä yhteensä: 12

Jouni

Viesti Kirjoittaja Jouni »

Lähden myös torstaina, vaikkapa lounaan jälkeen tai myöhemmin. Voin hypätä Antin kyytiin tai lähteä omalla (4 paikkaa).
Riikka

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Riikka lähtee myös torstaina.
KaitsuH

q

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Hei hei hei!

Nyt vielä väkeä mukaan! On luvattu pariksi seuraavaksi viikoksi aikamoisia lumisateita sinne päin, eli viimevuotinen putikkahulluttelu toteutunee jälleen!

Tällä hetkellä mukana KaitsuH, Irma ja Valtsu, JukkaS, LAntti ja SatuS, PAntti, Rale, Jouni, JukkaO, Riikka, Raisa, Anni, Jenni, Jussi L, Jussi T, Sanna K, Olli ja Tiia, JyriH, Kristiina (?), Aapo ???
Lisää vaan väkeä! Ilmoitan väen vahvuuden lopullisesti 10 päivän kuluttua ja jaan tuomiot.

Lautamies Heltola
Viimeksi muokannut KaitsuH, 13.1.2012 9:01. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Jukka

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Siis mäkin oon mukana , niinkuin H tossa edellä mainitsi. Voisin ehkä lähteä torstaina iltapäivällä.
JyriH

Viesti Kirjoittaja JyriH »

Lähden mukaan reissuun ja voisin yrittää liittyä torstailähtöön.

Jyri
jussit

Viesti Kirjoittaja jussit »

Voisin myös lähteä torstaina mahtuuko kyytiin?
Jouni

Torstain lähtijöitä olisi nyt kuusi eli kaksi autoa tarvitaan Helsingin suunnalta. Kyyteihin siis mahtuu. Jospa loputkin torstailähtijät ilmoittautuvat, niin Kaitsu voi tehdä meille varauksen ja voimme alkaa jakamaan kyytejä.

edit: Ylläpito lisännyt ao. nimet ja lisännyt vielä pari nimeä

Torstailähtijät:
JouniT, JukkaO, RiikkaN, JyriH, JussiT, AnttiP, SatuS, AnttiL, JenniV

editedit:
Jospa sovitaan kyydit vaikka sähköpostilistalla, kun kaikki on selvillä.
Viimeksi muokannut Jouni, 9.1.2012 19:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RKohvakka

Viesti Kirjoittaja RKohvakka »

Mä olisin lähdössä pe aamulla aikaisin taktiikalla: lähtiessä tankki täynnä, rakot tyhjinä ilman pysähdystä suoraan mäkeen. Autoa mulla ei luultavasti ole käytössä.
jussit

Viesti Kirjoittaja jussit »

Mä pääsen puoli neljältä lähtemään Hyvinkäältä, pitäiskö Jouni mennä yhteisillä kyydeillä kun lähetään samalta suunnalta?
KaitsuH

q

Tiedoitus torstain lähtijöille!

Loma-Kolin kissaamattomien rinteien laskeminen on kielletty! Varsinkin sen jyrkän! Perjantaina ei siis ole mitään asiaa sinne päin. Asiaa on pohdiskeltu, ja kielto on ehdoton. Siis KIELLETTY, ACHTUNG VERBOTEN!

(Niitä ajamattomia rinteitä saa laskea vasta lauantaina ja matkanjohtajan luvalla.)
Antti Lappalainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti Lappalainen »

Satu ja minä lähdetään Kolille Torstaina.

Meillä on silloin lomaa ja saatetaan lähteä sitten Kolin reissun jälkeen minne vain.

Miten vaan sovitaan joustavasti.

Meillä on aika paljon tavaraa ja pieni auto, mutta yksi mahtuu mukaan.

Viimexi meitä oli 4 ja mahduttiin. Suxiboxia ei ole, mutta on kattoteline.
Raisa

Viesti Kirjoittaja Raisa »

Onko ketään lähdössä perjantaina Helsingistä? Mä pääsen lähtemään puolen päivän jälkeen ja auto on (joka ei ole enää puntiac).
Jenni.

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

miekii menen jo torstaina luulttis.
KaitsuH

q

Holluraa!

Nyt on sitten viime hetken mahdollisuus ilmoittautua ennakkoon! Edelleen ihmettelen Jyväskylän mäkikaupungin väkeä, taitaa olla koko kylän ainoa mäenlaskija Matti, Oulun telluhemputteljoita, Tampereen lanaajia ja Etelä-Karjalan gurulaskijoita. Jutut on aina kesäisin Ruunaan rannalla ja Norjan mökeissä kovat, lasketaan juu ihan mitä mäkiä vaan, vaikka olis miten kylmä ka luntakin yli polveen, mut ans olla kun on aika, ni ei näy, ei näy, ei.

Ilmoittelen näin näkymin 9 tulijaa jo torstaille ja kymmenkunta perjantaille. Tarviiko koittaa tilata aamupaloja torstaiväelle jo perjantaiaamuksi? Tai iltaruokaa? Vai meettekö omin eväin lauantaiaamuun astikka?

Miä
Jouni

Rohkenen ehdottaa aamupalaa ja illallista perjantaiksi kaikille. Voi sitten keskittyä laudan voiteluun antaumuksella.

Jouni
Vastaa Viestiin