Koska aukeaa kosket?

Koskimelonnan yleinen keskustelu

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

IlkkaT

Koska aukeaa kosket?

Viesti Kirjoittaja IlkkaT »

Mikä koski aukeaa ensimmäisenä?
H.M

Re: Koska aukeaa kosket?

Viesti Kirjoittaja H.M »

Hobelf kirjoitti:Mikä koski aukeaa ensimmäisenä?
Kermankoski Heinävedellä on ja on ollut koko talven auki.
IlkkaT

Viesti Kirjoittaja IlkkaT »

Auts
Entäs seuraava?
Hieman lähempää Uutta-maata, kiitos..
deejiiasse

Viesti Kirjoittaja deejiiasse »

Tähän aiheeseen liittyen; mikä on kinkkubingon jäätilanne tällä hetkellä? Onko päässyt talvella edes jäätymään? Pystyykö melomaan?
Tuppu

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

Ainakin toissa viikonloppuna akanvirta oli umpijäässä. Jäätä/lunta oli kertynyt reilu metri ala-ja yläakanvirtoihin, kiven päälle ja osittain vaarallisesti honton taakse. Itse hontto oli hyvässä kunnossa, vaikkakin vettä hieman liikaa optimikorkeuteen. Nyt voi jäätilanne olla jo erilainen, mutta luulisin ettei akanvirta ole ilmastonmuutoksesta ja kasvihuoneilmiöstä huolimatta melontakelpoinen vielä muutamaan viikkoon. Itse voi halutessaan nopeuttaa asiaa muutenkin kuin laittamalla patterit biojätteeseen: http://freestylemelonta.blogspot.com/20 ... enkin.html Tuolloin oli tosin jäätä vain murto-osa reilun viikon takaisesta.

Väliportaassa, parisataa metriä Kinkusta ylöspäin oleva aalto toimi melko hyvin, vaikka olikin erittäin vaikea. Sopivan paikan tullen leiskahti isohkoja liikkeitä. Torminvirta oli melko lussu, soveltui hyvin spinnailuun. Jäistä ei ollut kummasakaan paikassa haittaa.

-TK
deejiiasse

Viesti Kirjoittaja deejiiasse »

Tuppu kirjoitti:Ainakin toissa viikonloppuna akanvirta oli umpijäässä. Jäätä/lunta oli kertynyt reilu metri ala-ja yläakanvirtoihin, kiven päälle ja osittain vaarallisesti honton taakse. Itse hontto oli hyvässä kunnossa, vaikkakin vettä hieman liikaa optimikorkeuteen. Nyt voi jäätilanne olla jo erilainen, mutta luulisin ettei akanvirta ole ilmastonmuutoksesta ja kasvihuoneilmiöstä huolimatta melontakelpoinen vielä muutamaan viikkoon. Itse voi halutessaan nopeuttaa asiaa muutenkin kuin laittamalla patterit biojätteeseen: http://freestylemelonta.blogspot.com/20 ... enkin.html Tuolloin oli tosin jäätä vain murto-osa reilun viikon takaisesta.

Väliportaassa, parisataa metriä Kinkusta ylöspäin oleva aalto toimi melko hyvin, vaikka olikin erittäin vaikea. Sopivan paikan tullen leiskahti isohkoja liikkeitä. Torminvirta oli melko lussu, soveltui hyvin spinnailuun. Jäistä ei ollut kummasakaan paikassa haittaa.

-TK
Kiittää ja kumartaa! Pitää suunnata nokka bingoon viikon, parin päästä.
Vastaa Viestiin