pe koskeen

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

ola

pe koskeen

Viesti Kirjoittaja ola »

Olen tulossa täältä Lapista kisailemaan Myllykoskelle sekä Icebreakkiin. Pitäis päästä vähän ottamaan tuntumaa veteen. Löytyykö perjantaiksi melontaseuraa Vanhikselle tai Myllykoskelle/Nukariin tai molempiin. Oikeastaan kaikki etelän kosket käy. Myös kaikki kellonajat käy. Auto on ja majoitun Itäkeskuksessa.
-ola-
0400444789
Raisa

Viesti Kirjoittaja Raisa »

Vanhiksella voisin lähteä. Mulle kävis ehkä parhaiten joskus neljän, viiden aikoihin, mutta voin kyllä joustaakin tästä. Ja numero oli 041-4357404.

Raisa
Jukka

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Sovittiin Raisan kanssa, että nähdään myös jo torstaina Vanhiksella klo 18.00. Silloinkin sopii liittyä seuraan.

Jukka
ola

Viesti Kirjoittaja ola »

Loistavaa. En kerkeä vielä huomiseksi sinne kauaksi etelään mutta perjantaina tulen paikalle. Soittelen sulle Raisa joskus aamupäivällä. Ja jos joku muukin on vapaalla perjantaina niin olis hauska käydä aamu setillä jossain. Mua kiinnostais nähdä se Nukari, Myllykoskenhan näkee sitten lauantaina.
-ola-
jussit

Viesti Kirjoittaja jussit »

Voisin myös liittyä seuraan perjantaina, nukari myllykoski sopisi mulle myös.
jussit

Viesti Kirjoittaja jussit »

Voisin myös liittyä seuraan perjantaina, nukari myllykoski sopisi mulle myös.
IlkkaT

Viesti Kirjoittaja IlkkaT »

Tulen joksikin aikaa katsomaan, jos menette Nukarinkoskelle &|Myllykoskelle iltapäivällä, kun töiltä kerkeän luistaa.

Virtaama on tippunut, joten Nukarinkoskessa on mielestänin vain Koulusuvannon jälkeen mielekästä laskettavaa.
ola

Viesti Kirjoittaja ola »

Raisa ei pääsekkään tänään. Onko joku menossa tänään koskeen? Jos on niin laittakaa kellonaikaa niin ilmestyn paikalle. -ola-
Vastaa Viestiin