Viikonlopun 1.-3.6.2012 kyydit Kontille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Viikonlopun 1.-3.6.2012 kyydit Kontille
Kerätään tähän kyydit / kyytiläiset ensi viikonlopulle
Itse lähden perjantaina mielellään klo 16:00 lentokentän vierestä ja paluu sunnuntaina iltapäivällä. Matkalla käydään kaupassa hakemassa evästykset. Kyydissä tilaa 2 henkilölle, myös kajakkeja mahtuu kyytiin.
Itsellä ohjelmassa melontaa ja talkoilua (Kohinalla talkoot lauantaina, mm. kaluston kunnostusta ja pieniä pihatöitä).
-AnttiP
antti.paavilainen(ät)kohinaa.com
050-3853289
Itse lähden perjantaina mielellään klo 16:00 lentokentän vierestä ja paluu sunnuntaina iltapäivällä. Matkalla käydään kaupassa hakemassa evästykset. Kyydissä tilaa 2 henkilölle, myös kajakkeja mahtuu kyytiin.
Itsellä ohjelmassa melontaa ja talkoilua (Kohinalla talkoot lauantaina, mm. kaluston kunnostusta ja pieniä pihatöitä).
-AnttiP
antti.paavilainen(ät)kohinaa.com
050-3853289
Re: Viikonlopun 1.-3.6.2012 kyydit Kontille
Onkohan kukaan menossa Helsingistä Kontille vain Lauantaiksi? eli lähtö la aamusta ja paluu Helsinkiin n. iltaseitsemäksi.. Multa löytyisi auto, lähtö keskustasta.
Annina
Annina
voisin Antti varata yhden paikan.
Kuitti, sovitaan tarkemmin s-postitse. Auto on nyt täynnä.-=KH=- kirjoitti:voisin Antti varata yhden paikan.
Annina voisin tulla kyydillä. Jos jaksat Tuusulan kautta koukata, niin vielä parempi.
Tarvitaanko työkaluja?
Tarvitaanko työkaluja?
Ei tarvita mutta ei haittaa jos on vaikka iso ruuvari mukana kajakkien ruuvien kiristelyyn sekä pihdit/jakoavain. Muutoin pitäisi kyllä löytyä tarvittavat työkalut Kontilta (hankin eilen seuralle yhden setin isoja ruuvareita).Hobelf kirjoitti:Tarvitaanko työkaluja?
Håi!
Onkohan kukaan tulossa Kontille siten, että Vuosaari sattuisi matkan varrelle? Siellä ois melontakeskuksessa mulle liivit odottamassa.
Kaitsu Heltola
puh. 0400 880 864
Onkohan kukaan tulossa Kontille siten, että Vuosaari sattuisi matkan varrelle? Siellä ois melontakeskuksessa mulle liivit odottamassa.
Kaitsu Heltola
puh. 0400 880 864
Voin koukata Tuusulan kautta,
laitatko vaikka 0407150875 tai bannine@gmail.com tarkemmat ohjeet!
Annina
laitatko vaikka 0407150875 tai bannine@gmail.com tarkemmat ohjeet!
Annina