Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Voisin lähtee taas. Soittelen vaik huomenna kyydeistä.
Moi
Mä tulen mukaan, lähden Vantaalta Martinlaaksosta. Voin autoilla tai sit hyppään vaikka Antin kyytiin.
-Tuomas R
Mä tulen mukaan, lähden Vantaalta Martinlaaksosta. Voin autoilla tai sit hyppään vaikka Antin kyytiin.
-Tuomas R
Håi tiistaimelojat!
Oliskohan jollain vedenpitävää kameraa liivien taskuun? Nyt olis meinaan hyvä ikuistaa väliportaan giga-aallon surffeja, voipi mennä taas parikymmentä vuotta, kunnes aalto toimii. Kouvolistit on siellä jo vähän teitä aiemmin, kun Petri H:kin lähtee vesille muutaman vuoden tauon jälkeen.
Oliskohan jollain vedenpitävää kameraa liivien taskuun? Nyt olis meinaan hyvä ikuistaa väliportaan giga-aallon surffeja, voipi mennä taas parikymmentä vuotta, kunnes aalto toimii. Kouvolistit on siellä jo vähän teitä aiemmin, kun Petri H:kin lähtee vesille muutaman vuoden tauon jälkeen.
Hei
Olen valmis lähtemään Kymille tänään tiistaina -esim metropysäkiltä Mellunmäki.
Kuka voi poimia ja mihin aikaan klo 16 tai jälkeen?
Terveisin,Jutta Telivuo, p 045 1105152
Olen valmis lähtemään Kymille tänään tiistaina -esim metropysäkiltä Mellunmäki.
Kuka voi poimia ja mihin aikaan klo 16 tai jälkeen?
Terveisin,Jutta Telivuo, p 045 1105152
Moro!
Tulisin mieluusti tänään, mutta ilmeisesti viikonloppuna hörpätyt vedet eivät olleet hyvä idea. Mikään ei ole pysynyt sisällä eilisestä lähtien.
Mutta mukavaa iltaa ja pitäkää suut kiinni.
-Timo
Tulisin mieluusti tänään, mutta ilmeisesti viikonloppuna hörpätyt vedet eivät olleet hyvä idea. Mikään ei ole pysynyt sisällä eilisestä lähtien.
Mutta mukavaa iltaa ja pitäkää suut kiinni.

-Timo
Tiistaimelonta 5.6.2012
Hyvin todennäköisesti mukana, lähden näillä näkymin liikkeelle Laajasalosta ja paluu Espooseen. Kyydissä tilaa tai voin hypätä kyytiin, varmistellaan näitä maanantaina.
-Antti
050-385 3289
-Antti
050-385 3289
Mukana huomenna 5.6. Auto löytyy, mutta vielä mieluummin hyppään jonkun kyytiin. Starttaan Ruoholahdesta.
Jyri
p. 040-5481663
Jyri
p. 040-5481663
Oon lähdössä, autolla tai kyytiin.
Teemu
040-7055342
Teemu
040-7055342
Tarvitsisin kyytiä kahdelle Helsinki-Kontti, jos saan järkättyä paluun keskiviikkona tai torstaina. Ei paatteja, ainoastaan kaksi henkilöä ja läjä tavaraa.
Elias
050 403 2991
Elias
050 403 2991
Mä olisin myös tulossa mukaan, jos joku ottaa.
050 555 0983
050 555 0983
Håi tiistaimelojat!
Kontille jäi pari Ikea-kassia, joista toisessa on min oranssi overthruster-vouhotin. Voi iso itku! Pelastaisitteko sen johkii kaappiin, kun en vähään aikaan Kontilla käy, lähen johkii ajelemaan.
Kaitsu H
Kontille jäi pari Ikea-kassia, joista toisessa on min oranssi overthruster-vouhotin. Voi iso itku! Pelastaisitteko sen johkii kaappiin, kun en vähään aikaan Kontilla käy, lähen johkii ajelemaan.
Kaitsu H
Moi
Mulla on vielä hieman epävarmaa pääsenkö lähtemään, mutta todennäköisesti pääsen.
Jos saatte sumplittua kyytejä puhelimitse tms. niin jos viitsitte ilmoitella vähän autoporukoita tänne foorumille niin kyselen sitten jos mahtuu kyytiin. En ole huomenna kovin hyvin puhelimen ääressä.
Lähtijöitä
-Annina (keskustan seutu)
-Jyri (Ruoholahti)
-Juho (keskusta)
-Teemu (Espoon suunta)
-Antti? (Laajasalo, voin lähteä myös autolla)
Entä miten KristianH ja ToniS, ootteko lähdössä?
Mulla on vielä hieman epävarmaa pääsenkö lähtemään, mutta todennäköisesti pääsen.
Jos saatte sumplittua kyytejä puhelimitse tms. niin jos viitsitte ilmoitella vähän autoporukoita tänne foorumille niin kyselen sitten jos mahtuu kyytiin. En ole huomenna kovin hyvin puhelimen ääressä.
Lähtijöitä
-Annina (keskustan seutu)
-Jyri (Ruoholahti)
-Juho (keskusta)
-Teemu (Espoon suunta)
-Antti? (Laajasalo, voin lähteä myös autolla)
Entä miten KristianH ja ToniS, ootteko lähdössä?
Poimin Anninan ja Juhon Pasilan asemalta klo 15.30 ja Jyrin Vanhikselta sen jälkeen (n. 15.45) eli mun auto on täys.
-Teemu
-Teemu