Kannattaa sopia täällä keskustelupalstalla autokyydeistä.
Satu S ja minä lähdetään Helsingistä noin klo 16 ja otetaan Simo A kyytiin Sipoon tienoilta ja Kari M mahtuu myös meidän kyytiin. Tuletko? Mistä haeataan?. Muita ei mahdu, kun on sen verran tavaraa mukana.
Meidän pitäisi olla kontilla noin klo 18 mennessä. Sadun ja mun kajakit on jo Pernoolla, joten automme katolle mahtuu kyllä kajakkeja.
Koska on kyselty...ja tiedoksi uusille Kontilla kävijöille:
Sopikaa myös keskenänne puhelimitse tai sähköpostilla tms. kimpparuokien teosta, vaikkapa autokunnittain, tai muutoin, koska kontilla on ensi viikonloppuna paljon melojia, eikä keittiö ole liian suuri, vaikka siellä onkin kaksi uunia, 8 keittolevyä, kahvinkeitin, astianpesukone, jääkaapit yms. ja ulkona on kaasugrilli ja puugrilli. Ruoka/kimpparyhmien muodostamien helpottaa elämää.
Kontin pihalla voi nukkua teltassa, tai kahden puun väliin viritettävässä riippumatto-tyylisessä teltassa. Myös sisällä tukikohdassa on patjat/tilaa kahdellekymmenelle. LAKANAT JA TYYNYLIINAT ON AINA TUOTAVA ITSE, SAMOIN TYYNYJÄ ON VAIN MUUTAMA, joten tyyny kannattaa tuoda. Kohinan patjoja ja tyynyjä ei saa käyttää ilman lakanoita ja tyynyliinoja.
Mm. allergioiden yms. takia eläimiä ei saa tuoda Kontin alueelle, eli ei sisään eikä terassille.
Sikahauska melontaviikonloppu taas tulossa