Alkeiskurssin 13.-15.7. autokyydit
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Alkeiskurssin 13.-15.7. autokyydit
Alkeiskurssin autokyydeistä voisi sopia tämän otsikon alla. Minulla on mahdollisuus ottaa kyytiin porukkaa sopivaksi katsotusta paikasta perjantaina 13. iltapäivällä.
Tulen näillä näkymin Lohjalta tai vaihtoehtoisesti Hämeenlinnasta helsingin/vantaan kautta.
Kauppakäynti Karhulan valintataloon taas suunnitelmissa menomatkalla.
Minut tavoittaa numerosta 0405366641 tai mikktaho@gmail.com (mikko@snorkkeli.net toimii myös, sen kanssa ollut vähän ongelmia viime aikoina).
Tulen näillä näkymin Lohjalta tai vaihtoehtoisesti Hämeenlinnasta helsingin/vantaan kautta.
Kauppakäynti Karhulan valintataloon taas suunnitelmissa menomatkalla.
Minut tavoittaa numerosta 0405366641 tai mikktaho@gmail.com (mikko@snorkkeli.net toimii myös, sen kanssa ollut vähän ongelmia viime aikoina).
Re: Alkeiskurssin 13.-15.7. autokyydit
Olen kyytiä vaille. Hyppään autoon Laajasalosta melontakamakassin kanssa. Mikon kyytiin?
jhuitila
Tervetuloa, sitten meillä alkaakin olla auto täynnä. Kristian tulee keskustasta kyytiin ja Reeta Espoosta.
Viimeksi muokannut mikktaho, 13.7.2012 7:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kurssilaiset tulevat: Helsingistä, Raaseporista ja Porvoosta.
Kaikkien ei varmasti tarvitse tulla omalla autollaan - > topicci kuumaksi!
Kaikkien ei varmasti tarvitse tulla omalla autollaan - > topicci kuumaksi!
jhuitila
tarvin kymille kyydin alkeiskurssille....asun roihuvuoressa.t.markku
Simo lähdössä n.klo 11. Espoosta Kymijoelle kurssille. Mukaan mahtuu ainakin pari.
Jos haluat mukaan soita 0505050910. Palaan ehkä jo lauantai iltana tai sunnuntai aamuna.
t. Simo
Jos haluat mukaan soita 0505050910. Palaan ehkä jo lauantai iltana tai sunnuntai aamuna.
t. Simo
Mun auto lähtee Hyvinkäältä puoli viiden maissa ja suuntaa Porvoon kautta Kontille.. Takaisin Porvoon ohi Järvenpäähän jo lauantaina, JOS joku sattuis olemaan kyytiä vailla näillä aikatauluilla niin 0505469386
Hanna
Hanna