Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Lähden 17.7. Kymille. Koska olen lomilla , niin lähtisin mielelläni jo iltapäivällä esim. klo 15. Voin kyllä venyttää hiukka pitempäänkin, jos aikaisempia lähtijöitä ei ole. Mun kyytiin pääsee Kumpulasta (Limingantie 82) tai voin koukata esim. Puotilan metroaseman kautta.
Kannattaa soittaa tai ainakin jättää tänne numero.
Jukka 0405369727
Kannattaa soittaa tai ainakin jättää tänne numero.
Jukka 0405369727
Mites huomenna, onko kukaan ajamassa? Mä voin lähtee mukaan, mikä tahansa aika käy.
kukaan tänään (24.07) tulossa helsingistä kontille? Tarvisin kyydin takaisin helsinkiin tänään.
Huomistiistaina vesille menossa ja St.Kouvolasta voin hypätä tai ottaa hyppääjiä kyytiin...
Mä voisin kai lähtee jos joku aikoo Helsingistä ajella.
Mäkin voisin Helsingistä huomenna lähteä. Jos jollain on kyytiä tarjota, niin ilmotelkaa.
Markus
O4O 7286169 / janhunenmarkus [Ät] gmail.com
Mä pääsisin huomenna lähtemään jo klo 12 Espoosta. Sillä kerkeisi parikin settiä ottaa. Mutta jos ei seuraa löydy aikaisempaan lähtöön, niin myöhemminkin onnistuu. Ja auto siis löytyy.
EDIT:
Ja aikataulu suurinpiirtein Leppävaara 12.45, Punavuori 13.00. Yksi mahtuu vielä kyytiin, jos aikataulut jotenkin sattuvat.
Terveisin
Toni
nolnelnol 5772816
EDIT:
Ja aikataulu suurinpiirtein Leppävaara 12.45, Punavuori 13.00. Yksi mahtuu vielä kyytiin, jos aikataulut jotenkin sattuvat.
Terveisin
Toni
nolnelnol 5772816
Viimeksi muokannut tonisp, 7.8.2012 8:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olisin noin 12.30 valmiina lähtöön Punavuoressa Helsingissä, eli ehtisin Espooseen about yhdeksi (riippuu tietysti minne).
Markus
Huomenna lähdössä Pernoolle. Lähtö klo 16 Tikkurilan kulmilta. Kyydissä mahd. vielä tilaa niin melojille kuin kajakeille tai voin myös hypätä kyytiisi.
Myös SimoL huuteli tuolla toisaalla että olisi huomenna lähdössä samoille kulmille. Eli kiinnostuneet laittakoot viestiä tänne tai soittoja..
-AnttiP
050-3853289
Myös SimoL huuteli tuolla toisaalla että olisi huomenna lähdössä samoille kulmille. Eli kiinnostuneet laittakoot viestiä tänne tai soittoja..
-AnttiP
050-3853289
Moi,
En ole lähdössä mutta mutta...
Sorry B kajakkikontin käyttäjät!
Raahasin kontin B lattialle seuran Habitat 74.sen jonka löysin nojailemasta kontin ulkoseinustalle. Jonkun muun homma oli huolehtia kajakit kontteihin...
t. Riikka
ps. tarkistakaa, vieläkö klubitilan oven yläpuolisessa ikkunassa, sisäpuolella, iso ristilukki elelee ja saa saaliikseen kärpäsiä tms. lentelijöitä
En ole lähdössä mutta mutta...
Sorry B kajakkikontin käyttäjät!
Raahasin kontin B lattialle seuran Habitat 74.sen jonka löysin nojailemasta kontin ulkoseinustalle. Jonkun muun homma oli huolehtia kajakit kontteihin...
t. Riikka

ps. tarkistakaa, vieläkö klubitilan oven yläpuolisessa ikkunassa, sisäpuolella, iso ristilukki elelee ja saa saaliikseen kärpäsiä tms. lentelijöitä
Kyseinen Habitat ei ole kyllä seuran kalustoa ja sillä taisi meloa sama henkilö joka hoiti kaluston kontteihin ja jonka lähisukulainen omistaa ko. kajakin..Riikka kirjoitti:Raahasin kontin B lattialle seuran Habitat 74.sen jonka löysin nojailemasta kontin ulkoseinustalle. Jonkun muun homma oli huolehtia kajakit kontteihin...
Mutta joo, nostetaan se sinne paikoilleen huomenna!
Olisiko huomenna aikaisemmin lähtijöitä? Lähtö siis n. klo 12, ja pari settiä perillä.
Onko pk-seudulta Kontille lähtijöitä 21.8.? Vesille pitäisi päästä.
minni.karttunen ät kohinaa.com
nollaviisinolla 3724365
minni.karttunen ät kohinaa.com
nollaviisinolla 3724365
Ajelemassa Kontille tiistaina 21.8. Helsingistä, mutta palaamassa vasta seuraavana aamuna.
Tuula
nollaneljänolla 737 1771
Tuula
nollaneljänolla 737 1771
Voisin lähtee jonkun kyytiin ti iltapäivästä. Mulle sopii yöpyminenkin.
Juho
050 555 09 83
Juho
050 555 09 83