Ilmoitus ei enää ajankohtainen, kävinkin sitten uudet kamppeet.
----
Ostetaan koskianorakki, tarjota saa myös koskiliivejä ja housuja/shortseja. Pituus 168cm, paino 64kg. Järvellä käytössä ollut Hikon s/m koon liivi ollut sopiva.
jukkakortesoja (ät) gmail.com
-Jukka
Ostettu: koskianorakki (ym)
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Ostettu: koskianorakki (ym)
Viimeksi muokannut JukkaK, 26.7.2012 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: O: koskianorakki (ym)
Hei
Multa löytyy hyväkuntoinen Peakin anorakki. Mallin nimeä en tiedä, kun ei lue puserossa. Kaula- ja hihamansetit on hyvässä kunnossa. Tuplahelma. Väreinä limetin vihreä, harmaa ja musta. Täysin vedenpitävä se ei mulla ole, vaikka teippaukset näyttävät ehjiltä eikä reikiä ole. Toimii kuitenkin hyvin kesäkeleillä. Kuitenkin niin uudenoloinen, että 50€ siitä pyydän.
Löytyy myös Hikon Tango-liivit. Liiveissä on vyö pikalukolla vetoliinaa varteen. Vetskaritasku edessä. Helmasta kulunut, mutta ehjä. Hp. 20€.
Olen samaa kokoa kuin sinä - pari kiloa ja senttiä isompi.
Soita, jos kiinnostaa.
Jukka 0405369727
Multa löytyy hyväkuntoinen Peakin anorakki. Mallin nimeä en tiedä, kun ei lue puserossa. Kaula- ja hihamansetit on hyvässä kunnossa. Tuplahelma. Väreinä limetin vihreä, harmaa ja musta. Täysin vedenpitävä se ei mulla ole, vaikka teippaukset näyttävät ehjiltä eikä reikiä ole. Toimii kuitenkin hyvin kesäkeleillä. Kuitenkin niin uudenoloinen, että 50€ siitä pyydän.
Löytyy myös Hikon Tango-liivit. Liiveissä on vyö pikalukolla vetoliinaa varteen. Vetskaritasku edessä. Helmasta kulunut, mutta ehjä. Hp. 20€.
Olen samaa kokoa kuin sinä - pari kiloa ja senttiä isompi.
Soita, jos kiinnostaa.
Jukka 0405369727