Viime vkl:n alkeiskurssilla oli kovaa intoa Eskimon harjoitteluun. Osalle sessioiden lopuissa tehdyt harjoitukset riittivät ja yksi koskieskimokin ehdittiin kurssin aikana näkemään.
Nälkää harjoitteluun kuitenkin jäi, eli ehdottaisin pidettäväksi eskimokurssiharjoitukset Bodomin järvellä 1.8.
Tulen itse mielelläni mukaan, status voisi olla jonkintasoinen apuopettaja Lisäksi tarvittaisiin muutama varsinainen kouluttaja ja roppakaupalla oppilaita. Oppilasmääriä pystyttäneen tarkentamaan, kun nähdään kuinka paljon saamme kalustoa varattua mukaan.
Kuka lähtee mukaan?
Viimeksi muokannut AnttiP, 22.8.2012 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Muutettu otsikko
Eskimotreeneistä on tullut kyselyä mutta olen kaikille vastannut että ehdottakaa päivää tänne foorumille ja katsotaan ketä ilmoittautuu mukaan.
Vinkkinä se, että kunhan oppilaita ilmaantuu, niin siltten löytyy yleensä myös kalustoa ja ohjaajiakin, eli rohkeasti vaan tänne viestiä jos homma kiinnostaa!!
Vedet ovat vielä lämpimiä hetken aikaa joten aika edelleen otollinen.
Mukana myös, tuon paikalle yhden kajakin, pari melaa ja ainakin yhden melakellukkeen.
Jos Mikko viitsit, niin ota jo nyt vkonloppuna oranssista Kontista pari mun melakelluketta mukaan (niissä on nimet tussattu). En ole näillä näkymin menossa Kontille tässä välin..
AnttiP kirjoitti:Jos Mikko viitsit, niin ota jo nyt vkonloppuna oranssista Kontista pari mun melakelluketta mukaan (niissä on nimet tussattu). En ole näillä näkymin menossa Kontille tässä välin..
Nappaan kellukkeet mukaan. Ompi mulla takalaatikossa, otan mukaan treeneihin.
Mulla saattanee olla myöskin yksi kajakki varusteineen mukana harjoituksissa.
Noniin, onneksi sain tuuraajan hetkeksi asemalle ja pääsin kurssille.
Mukavasti avarsi tuota ajatusta että mitä hemmettiä ja mihin ihmeeseen se Eskimoukon ylösnousu perustuu... Kiitoksia opeista ja vaivannäöstä, tästä on hyvä jatkaa!