Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
Re: Tiistai-melonnat - Kimppakyydeillä Kymille
Onko Espoosta lähtijöitä huomenna iltapäivällä (21.8.)? Voisin hypätä kyytiin, tai sitten lähtee omalla ja ottaa kyytiläisiä.
Tuun yöksi takas Espooseen.
puh: nollaviisnolla 3079075
-Jukka
Tuun yöksi takas Espooseen.
puh: nollaviisnolla 3079075
-Jukka
Mä oon lähdössä huomenna. Lähden Otaniemestä n. neljältä.
Paluu (tiistaina) itävantaalle / johki sen suunnan liityntäasemalle.
Kyytiin mahtuu 1.
Kimmo: nolnelnol 5688817
Paluu (tiistaina) itävantaalle / johki sen suunnan liityntäasemalle.
Kyytiin mahtuu 1.
Kimmo: nolnelnol 5688817
Ajelen huomenna Haagasta Pernoolle joskus alkuiltapäivästä. Kyytiin sopii tarvittaessa 1-2 ihmistä ja muutama kajakki.
Paluusta en ole vielä lopullisesti päättänyt, mutta näillä näkymin jatkan keskiviikkona itäänpäin.
Ville Aarnio
040 5034893
Paluusta en ole vielä lopullisesti päättänyt, mutta näillä näkymin jatkan keskiviikkona itäänpäin.
Ville Aarnio
040 5034893
Kouvolasta joskus alkuillasta eli lähtö noin kello 17 ja joessa kello 18 tai jotain... Kyytiin mahtuu...
Jarkko
040 viis637788
Jarkko
040 viis637788
Lähtiskö joku huomen ja ottais mut kyytiin? Vois mennä kinkkubingoa paukuttamaan.
Hei ''
olen lähdössä klo 15.00 Viiskulmasta Helsingistä huomenna 4.9. ja jos ei ole muita autolla lähtijöitä, niin
minun autollani sitten. Bensa on vanhalla jaggella vähän kalliimpaa
.
Sopiiko viiskulma vai poiminko metron päättäriltä?
Jutta p o45- 11o 5152, jutteli@me.com
olen lähdössä klo 15.00 Viiskulmasta Helsingistä huomenna 4.9. ja jos ei ole muita autolla lähtijöitä, niin
minun autollani sitten. Bensa on vanhalla jaggella vähän kalliimpaa

Sopiiko viiskulma vai poiminko metron päättäriltä?
Jutta p o45- 11o 5152, jutteli@me.com
Huomenna Kymille. Lähtö n. klo 16 Pasilasta, josta koukkaus Itä-Helsingin kautta. Takaisin tulen samana iltana.
Edit: auto täynnä
Edit: auto täynnä
Jos oli joku vielä kyytiä vailla, lähden 15:00 aikoihin espoosta otaniemestä.
nollaviisnolla 3079075
Jukka
nollaviisnolla 3079075
Jukka
Moikka!
Liityin juuri foorumille (ja jätin Kohinan jäsenhakemuksen sisään). Muutin juuri Kotkaan Tampereelta, ja olen hieman melontaseuraa vailla. Pääsen siis Kymille nopeasti ja matalalla kynnyksellä, joten voi laittaa viestiä jos tarvitsee melontaseuraa. Mulla on omat kamppeet, laskupaatti. Tasoltani olen aloittelija mutten aivan vasta-alkaja. Vuosi koskimelontaa aktiivisesti harrastettu.
Terv. Juuso Järventie
puh nollaneljäsataa 930211
Liityin juuri foorumille (ja jätin Kohinan jäsenhakemuksen sisään). Muutin juuri Kotkaan Tampereelta, ja olen hieman melontaseuraa vailla. Pääsen siis Kymille nopeasti ja matalalla kynnyksellä, joten voi laittaa viestiä jos tarvitsee melontaseuraa. Mulla on omat kamppeet, laskupaatti. Tasoltani olen aloittelija mutten aivan vasta-alkaja. Vuosi koskimelontaa aktiivisesti harrastettu.
Terv. Juuso Järventie
puh nollaneljäsataa 930211
Moikka!
Mites huomenna, onko porukkaa lähdössä tiistaimelontaan? Vielä vois keretä ennen kuin päivä lyhenee liikaa...
Terv. Juuso
Mites huomenna, onko porukkaa lähdössä tiistaimelontaan? Vielä vois keretä ennen kuin päivä lyhenee liikaa...
Terv. Juuso
Jos Helsingistä päin joku päättää ajaa huomenna niin voin lähtee mukaan.
Niin ja voi soittaa 0505550983.
Niin ja voi soittaa 0505550983.
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Jos jokun lähtee kimppakyydillä helsingin seudulta Pernoolle ja takaspääkaupunkiseudulle (jokin muukin koskialue ok, koska mulla on kajakki kotona), niin tiistai 18.9 käy mulle. Voin lähteä joko Vantaan Martinlaaksosta, tai Helsingin Kumpulasta noin klo 16. Pimeetä jo varmaan melonnan loppuvaiheessa, mutta esim. Karkuuskosken voi laskea lauttana, jos on ihan pimeetä.
Morjens!
Olen menossa huomenna Kontille, onko vielä tiistaimelontoihin tulijoita? Mää siis joka tapauksessa menossa, vaikka sitten vaan rantaan kikkaileen.
Juuso
p.o4oo-930211
Olen menossa huomenna Kontille, onko vielä tiistaimelontoihin tulijoita? Mää siis joka tapauksessa menossa, vaikka sitten vaan rantaan kikkaileen.
Juuso
p.o4oo-930211
Joo minä tuun!
Lähden espoon otaniemestä 12:45. Ajelen itäkeskuksen kautta, kyytiin mahtuu!
-Jukka K
nollaviisnolla 3079075
Lähden espoon otaniemestä 12:45. Ajelen itäkeskuksen kautta, kyytiin mahtuu!
-Jukka K
nollaviisnolla 3079075
- Antti Lappalainen
- Viesti:
Jos jokun tulee kimppakyydillä Helsingin seudulta, käyn melomassa tiistaina, 25.9. kymijoella. Lähtö noin klo 16 tai 15 ja paluu illalla, tai jos ilta ei käy, niin sitten paluu aikaisin keskiviikkoaamuna, noin klo 7. Olis hyvä tietää jo maanantaina, niin otan melontakamat mukaan ti aamulla.
Ja jos nyt syksyllä tulee kunnon melontakeli merelle, niin ottaisitteko yhteyttä, niin lähdetään tyrskymelontaan. Voin lähteä myös arkiaamuisin, paitsi en maanantaisin. Illaksi usein tuuli tyyntyy.
Ja jos nyt syksyllä tulee kunnon melontakeli merelle, niin ottaisitteko yhteyttä, niin lähdetään tyrskymelontaan. Voin lähteä myös arkiaamuisin, paitsi en maanantaisin. Illaksi usein tuuli tyyntyy.