Sunnuntaina kontille?

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

IlkkaT

Sunnuntaina kontille?

Viesti Kirjoittaja IlkkaT »

Olis liki parin viikon "duuni"-melkein-putken jälkeen mahdollisuus lähteä melomaan muutamaksi päiväksi. Kyyti tarjolla sunnuntaina puolen päivän jälkeen pk-seudulta Kymille. Katolle mahtuu paatti &sisään pleikkari.
rybis

Re: Sunnuntaina kontille?

Viesti Kirjoittaja rybis »

meinasitko olla muutaman päivän kontilla? voisin mahdollisesti tulla melomaan ma tai ti aamusta jos olet paikalla ja seura kelpaa
IlkkaT

Tai ainakin Kontin liepeillä, koska Antti pelkää, että hukun seuran varusteilla, joten joudun yrittämään sitä omillani :D

Joo
kaveri on vähintään tervetullut
Tuisku

Viesti Kirjoittaja Tuisku »

Meitä on muutama tulossa tänään Kontille, mutta ehdimme vesille varmaan vasta seiskan ranttaleilla. Liity seuraan jos oot mestoilla.

T. Tuula
P. Nollaneljänolla 737 1771
KaitsuH

Viesti Kirjoittaja KaitsuH »

Tere Ilkka!

En miä kyl usko, että Antti pelkää hukkumistasi.Enemmän se pj:n ominaisuudessa taitaa pelätä seuran tavaroiden hukkumista.

Yksin melonta koskissa on mukavaa ja rentouttavaa puuhaa. Itse lähden työpäivän jälkeen usein mielelläni ihan yksin Hirvikoskelle. Kun on 7 tuntia hölissyt kakaroille, mielellään on muutaman tunnin tuppisuuna ja vaan meloo. Yksinmelonnan edellytys on kuitenkin varma eskimo. Jos eskimo ei oo ihan satavarma, joutuu vaan porukoissa melomaan, ja käyhän sekin laatuun. (No ei oo mullakaan eskimo satavarma, kesällä 2003 uin Hirvikosken virranrajasta, sain kyl pelastettua kaikki kamat ihan ittekseni.)
IlkkaT

KaitsuH kirjoitti:Tere Ilkka!

En miä kyl usko, että Antti pelkää hukkumistasi.Enemmän se pj:n ominaisuudessa taitaa pelätä seuran tavaroiden hukkumista.

Yksin melonta koskissa on mukavaa ja rentouttavaa puuhaa.
Tere Kai

&minä kun toivoin Antin välittävän *snif*

(*psst* onko mahdollista ettei Kaitsu saa viimeistä sanaa?)

Taidan meloa sille helppokoskelle, joka on Torminvirrasta itään, jos herään, niin ei mene uimiseksi niin helposti &, jos menee, ei ole ihan mahdotonta touhua..
rybis

Viesti Kirjoittaja rybis »

tullaan antin kanssa taas aamusta melomaan. ollaan kontilla varmaan puoli ysin maissa
aml

Viesti Kirjoittaja aml »

KaitsuH kirjoitti: Yksin melonta koskissa on mukavaa ja rentouttavaa puuhaa. Itse lähden työpäivän jälkeen usein mielelläni ihan yksin Hirvikoskelle. Kun on 7 tuntia hölissyt kakaroille, mielellään on muutaman tunnin tuppisuuna ja vaan meloo. Yksinmelonnan edellytys on kuitenkin varma eskimo. Jos eskimo ei oo ihan satavarma, joutuu vaan porukoissa melomaan, ja käyhän sekin laatuun. (No ei oo mullakaan eskimo satavarma, kesällä 2003 uin Hirvikosken virranrajasta, sain kyl pelastettua kaikki kamat ihan ittekseni.)
Vaikka mulla eskimo nousee, niin siitä huolimatta aina välillä mietityttää yksin koskeen meneminen.
Mutta jos haluaa vähänkään aktiivisemmin haluaa meloa, niin varsinkin viikonlopuksi seuran saaminen ei vain ole niin helppo juttu. Harrastaja pohja on aika ohut ja monet on vielä perheellisiä. Perheellisenä ei vain niin helposti lähtä toteuttaan itseään tällaisten juttujen kanssa. Kaikkein eniten melonnassa pelkään niitä kiven iskuja veden alla. Ja vielä tarkemmin, en välttämättä niitä jotka osuu kypärään, vaan niitä, jotka osuu näppeihin. Minä olen kerran saanut oikein kovan tällin näpeille, niin että veri roisku. Oli siinä ja siinä, että eskimo vielä nousi. Tuona kertana mulla oli sentään oli kaveri, mutta olen useasti miettinyt samaa tilannetta ilman kaveria ja että eskimo olis jäänyt nousematta. Ja jos ajattee tulevaisuutta, niin tilannetta ei taatusti paranna, että koski tunteja kertyy ja samalla uskallus tehdä vähän vaikeampia juttuja, missä taas riskit kasvaa. Välillä olenkin miettinyt pitäsköhän tässä vaan siirtyä suosiolla takasin tasasen veden läpsyttelyyn. Toisaalta näyttäähän nuo muutamat konkarit porskuttavan vielä elossa, vaikka seuraa melonnassa ei aina oliskaan mukana.
IlkkaT

Tänään &huomenna voi vielä tulla poimimaan mua koskesta, jos huvittaa :)
Vastaa Viestiin