Kontille viikonloppuna (7.9.-9.9.)

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

JukkaK

Kontille viikonloppuna (7.9.-9.9.)

Viesti Kirjoittaja JukkaK »

Lähden perjantaina espoosta ajamaan kun töistä pääsen, kolmen aikoihin. Kyytiin mahtuu maks. 3 ihmistä. Takaisin tulen la iltana tai sunnuntain aamusetin jälkeen jos innostuu toiseksi yöksi jäämään.

Voin myös tulla kyytiin jos joku ajelee pe-la ilta, ja mukaan mahtuu paatti+mela...

-Jukka K
nollaviisnolla3079075
Satu M

Re: Kontille viikonloppuna (7.9.-9.9.)

Viesti Kirjoittaja Satu M »

Olisin tulossa lauantaina aamulla/aamupäivällä Pernoolle, jos sinne on tulossa porukkaa joka voi auttaa aloittelijaa koskessa :? Sen verran koskikärpänen puraisi viikonlopun kurssilla, että pakko päästä mahd pian uudelleen.. Mutta tarvitsen vielä vähintäänkin henkistä tukea kokeneemmilta melojilta!

Ja olen tulossa sinne lauantaina Lahdesta, ja Lahteen pitää myös lauantaina iltapäivällä palailla. Eli jos sieltä päin on joku tulossa myöskin, voidaan jakaa kyytejä.
AnttiP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Lähden näillä näkymin perjantaina töiden jälkeen Tikkurilan kulmilta Kontille ja takaisin sunnuntaina kotimatkalle joskus kolmen-neljän aikoihin. Mulla ei ole kattotelineitä, mutta yksi peli paatti mahtuu kyllä sisälle. Niin ja siis en voi oikein hypätä kyytiin kun tarvitsen autoa ainakin lauantaina..

Jos tällainen kyytijärjestely osuu jollekin niin hyppää kyytiin

-AnttiP
050-3853289 / antti.paavilainen(ät)kohinaa.com
mikktaho

Viesti Kirjoittaja mikktaho »

AnttiP kirjoitti:Lähden näillä näkymin perjantaina töiden jälkeen Tikkurilan kulmilta Kontille
Tarviitko varamelaa mukaan?
AnttiP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

mikktaho kirjoitti:
AnttiP kirjoitti:Lähden näillä näkymin perjantaina töiden jälkeen Tikkurilan kulmilta Kontille
Tarviitko varamelaa mukaan?
Ei oo kiire sen melan kanssa. Mutta joko sulla on uutuuttaan kiiltävä tuplatimangi hankittuna ?-)
mikktaho

Viesti Kirjoittaja mikktaho »

AnttiP kirjoitti: Ei oo kiire sen melan kanssa. Mutta joko sulla on uutuuttaan kiiltävä tuplatimangi hankittuna ?-)
Ei ole vielä, se kiiltelee edelleen WP:sän hyllyssä ;)
Silja

Viesti Kirjoittaja Silja »

Satu M kirjoitti:Ja olen tulossa sinne lauantaina Lahdesta, ja Lahteen pitää myös lauantaina iltapäivällä palailla. Eli jos sieltä päin on joku tulossa myöskin, voidaan jakaa kyytejä.
Mää voisin hypätä Lahdesta kyytiin, jos tai kun vaan saan kalustologistiikan jotenkin hoidettua Keravalta Kontille. Selvittelen asiaa tänään, eikä sen pitäisi olla ongelma, mutta tiedäpä näistä.

Silja
nollanneljänolla5066192
Raisa

Viesti Kirjoittaja Raisa »

Mä oon lähdössä Helsingistä lauantaiaamuna Kontille ja sunnuntaina takaisin johonkin aikaan. Jos joku tarvii kyytiä, niin voi soitella tai laittaa viestiä. Kyytiin kyllä mahtuu useampikin.

Raisa 041-4357404
JuusoTre

Viesti Kirjoittaja JuusoTre »

Morjens!

Voisin tulla perjantai-illaksi messiin, jos sopii. Tuun siis Kotkasta, oma kyyti on.

-juuso-
p. 04o0 93o211
Antti Lappalainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti Lappalainen »

Satu, Juho W ja minä käydään Pernoonkoskilla sunnuntaina 9.9.2012. Lähtö- ja paluuaika sovitaan ennen lähtöjä. Meidän kyytiin saattaa mahtua vielä ainakin yksi ja kajakkeja.
Jukka

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Käyn Pernoolla sunnuntaina melomassa. Lähden noin ysiltä Kumpulasta ja palaan iltapäivällä melonnan jälkeen samantien takaisin. Voin hypätä jonkun kyytiin, jos aikataulu passaa tai mun kyydissä pääsee taas suuntaan tai toiseen.

Jukka 0405369727
Antti Lappalainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti Lappalainen »

Sovittiin äsken Jukan kanssa, että lähdetään n. klo 9 Kumpulasta ja Juho W tulee myös kyytiin täältä tai Puotilasta. Satu perui.

Melotaan Pernoolla ja tullaan takaisin iltapäivällä.

YKSI MAHTUU VIELÄ MUKAAN.
RKohvakka

Viesti Kirjoittaja RKohvakka »

Viimeinen paikka meni.

Rauli
Vastaa Viestiin