Koivukoskelle 14.9

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

Toni.L

Koivukoskelle 14.9

Viesti Kirjoittaja Toni.L »

Ollaan tulossa Aten kanssa kontille 14.9 ja ajatuksena olis käydä meno matkalla koivukoskella ja mahdollisesti laskea koivukoski langinkoski pätkä. Ei olla aikaisemmin käyty joten melontaseura ja tiedot paikan toimivuudesta ovat tervetulleita.

Tarkoituksena olisi saapua Tampereelta Helsingin kautta koivukoskelle 12-15 väliin.
JuusoTre

Re: Koivukoskelle 14.9

Viesti Kirjoittaja JuusoTre »

Morjensta!

Viimeksi viime vuonna laskenut kyseisen pätkän, mutta rannalta olen nyt katsellut Langinkosken pätkää. Keisarin kalamajan kohdalla oleva stoppari on nyt iso aalto jonka jälkeen tulee viistottaista aaltoa. Kuulemma pienentynyt elokuun alusta jo hyvin, ei pitäisi kovasti kaadattaa. Langinkoski jatkuu sitten sillan alitse, jokioikeassa reunassa on stoppari ja tämän jälkeen kivikkoa. Tosin en tiedä missä kunnossa tuo paikka on kun en tarkemmin ole katsonut ohi ajaessa. Sillan jälkeen joki vas.reunassa on isoja pintakiviä, jos suunnilleen keskeltä menee niin on selkein laskulinja. Tosin, tämä kaikki on helppo itse todeta ja tarkistaa, kun jokivasemmalla reunalla kulkee ulkoilureitti koko matkan josta hyvä näkyvyys koskeen.

Jos teillä jostain syystä venähtää lähtöaikataulu, niin tulisin mieluusti mukaan. Oon töissä noin klo 15-15.30 asti, joten tuohon aikatauluun en mitenkään kerkiä. Mutta ei muuta kun hyviä laskuja!

-juuso-

p.o4oo-930211
efeefe

Re: Koivukoskelle 14.9

Viesti Kirjoittaja efeefe »

Moi,

olisko teidän kyydillä mahdollista päästä Kontille perjantaina 14.9? Oon töissä 13:30 asti Viikissä (Lahdenväylän lähettyvillä).

Efe 0440 831 532
Vastaa Viestiin