OSTETAAN mela, liivi, aukkari (vene löytyi jo)
Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville
OSTETAAN mela, liivi, aukkari (vene löytyi jo)
Elikkä täällä olisi aloitteleva meloja vailla paattia, aukkaria, melaa, liivejä yms. Itse olen 183cm pitkä ja 85-88kg painava, joten olisi myös oikein mukavaa jos paatin koko olisi edes suunnilleen osuva. Paatti vois olla mielellään mallia freestyle.
Ongelma: Olen opiskelija, eli yritän haalia tarvittavaa kalustoa mahdollisimman halvalla. Jos sinulla on minulle sopivaa kalustoa ja jonkin verran joulumieltä, niin myy ihmeessä edes jotain noista kamoista minulle mahdollisimman halvalla.
Lupaan lähteä heti koskeen kaatuilemaan kun olen tarvittavat hankinnat tehnyt.
Saa soittaa O4Oseitsemän51899kuusi
- Heikki
Ongelma: Olen opiskelija, eli yritän haalia tarvittavaa kalustoa mahdollisimman halvalla. Jos sinulla on minulle sopivaa kalustoa ja jonkin verran joulumieltä, niin myy ihmeessä edes jotain noista kamoista minulle mahdollisimman halvalla.
Lupaan lähteä heti koskeen kaatuilemaan kun olen tarvittavat hankinnat tehnyt.
Saa soittaa O4Oseitsemän51899kuusi
- Heikki
Viimeksi muokannut Heekki, 5.9.2012 6:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: OSTETAAN joku kiva pulkka koskeen
Tossahan on pari riviä alempana Fuse 56 myynnissä.
Mirja Hämäläinen
Se on edelleen liian kallis minullemirjami kirjoitti:Tossahan on pari riviä alempana Fuse 56 myynnissä.

Mites sitten AnttiP:n Dagger?
Vaikka oikeasti kustannustehokkain vaihtoehto on Kohinan jäsenyys. Sisältää kaluston käyttöoikeuden.
Vaikka oikeasti kustannustehokkain vaihtoehto on Kohinan jäsenyys. Sisältää kaluston käyttöoikeuden.
Vene löytyi. Nyt puuttuu enää aukkopeite, mela, liivi ja hokikypärä. Jos jollain ylimääräisiä niin minulle saa niitä tyrkyttää.
Re: OSTETAAN mela, liivi, aukkari (vene löytyi jo)
Minulle saa siis tarjota puolikuntoisiakin varusteita, eli ei tarvii olla ihan viimesen päälle...
Re: OSTETAAN mela, liivi, aukkari (vene löytyi jo)
Kaikki välineet löydetty. Kiitos.