14.10. Alottelijoiden melontapäivä

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

mikktaho

14.10. Alottelijoiden melontapäivä

Viesti Kirjoittaja mikktaho »

Koulutusviikonlopulle huudellaan apua muutamalle aloittelevalle melojalla. Pari henkeä (uutta mahdollista Kohinalaista) olisi tulossa Kymille ja oma osallistuminen on hieman epävarmaa. Löytyisikö innokkaita vetäjiä aloitteleville Kohinalaisille? Tarkempi pvm olisi 14.10.

Kävimme #toisaalla keskustelua melomisesta Kymijoella ja oma osallistuminen kaatui epävarmuuteen. Olisiko ketään ottamassa koppia parin neiti(rouva)ihmisen melontatukitoiminnoista? Olen itsekkin mahdollisuuksien mukaan mukana touhussa. Kyseessä 2 kpl kesän Natura viva-kurssilaisia, joilla jäänyt kosket sen jälkeen kokematta.

EDIT: otsikko muutettu kuvaavammaksi. Sunnuntaille vetovastuuseen lupautunut Antti P. En itse pääse mukaan sunnuntaina, mutta voin koordinoida tapahtumaa takavasemmalta, kun homman potkaisin liikkeelle.
Viimeksi muokannut mikktaho, 9.10.2012 7:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JuusoTre

Re: 14.10. melontajeesiä aloittelijoille?

Viesti Kirjoittaja JuusoTre »

Moro!

Olen itsekin aika rookie-osastoa, mutta osaan reskuttaa. Voisin kyllä lähtee messiin sunnuntainakin, lauantaina olisi tarkoitus käydä melomassa kanssa.

-juuso-
puh o4oo930211
mikktaho

Re: 14.10. Alottelijoiden melontapäivä

Hienoa!

Itse en ehdi sunnuntaina kymille sellaiseen aikaan, että olisi järkevää lähteä tulemaan. Antti P. kuitenkin lupautui avuksi, joten Antti koordinoinee homman maaliin. Tuo osallistujienkin määrä supistui puoleen, eli yksi henkilö on näiden minun kautta kontaktoineiden henkilöiden osalta tulossa.

Toisaalta tässä on hieno mahdollisuus liittyä muidenkin aloittelijoiden mukaan. Vettä Kymillä tällä hetkellä riittää ja se on vielä mukavan lämmintä.
EmmaAjo

Viesti Kirjoittaja EmmaAjo »

Heippa. Kiitos Mikolle järkkäilyistä ja muillekin jo etukäteen avusta. Eli minä oon se aloitteleva räpiköijä joka olis tulossa sunnuntaina, mutta tarkemmin ajateltuna voisin tulla kyllä jo lauantainakin 10 - 14 ja sitten olla jossain piilossa hiljaa kokouksen ajan. t. Emma Ajo Lohja Citystä 043-824 3091
mikktaho

Tervetuloa Kohinaan ja foorumille! :D
Antti Lappalainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti Lappalainen »

Ja hienoa kun jokun tulee meidän kanssa melomaan jo lauantaina. Kontilla ja sen lähellä voi harrastaa kaikenlaista. Vaikkapa kuulokkeet tai korvatulpat korville ja Kontin yläkertaan surffailemaan netissä. :-)
AnttiP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Orjapiiskurin roolissa tarjosin Emmalle jo polttopuiden halkomista la iltapäivälle (eikö me tällä tavalla toivoteta uudet henkilöt tervetulleiksi seuraan ;)

Mä olen siis lupautunut olla melottamassa sunnuntaina. Lauantaina käyn paukuttamassa bluntteja ja air screwejä Minimegassa ja sitten halukkaille kuivalla maalla reskutustreenejä joskus klo 13 alkaen..

-AnttiP
EmmaAjo

Viesti Kirjoittaja EmmaAjo »

Heh. Olen yhtä "taitava" koskimeloja ja puunhakkaaja. No okei, ehkä vähän taitavampi puunhakkaaja. Molempien osalta luottamus kohdillaan että pelastajia löytyy :D Kiva nähdä porukkaa. t. Emma
Vastaa Viestiin