Ohjattua melontaa Pernoonkoskilla 27.-28.10,

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

Antti Lappalainen
Viesti:

Ohjattua melontaa Pernoonkoskilla 27.-28.10,

Viesti Kirjoittaja Antti Lappalainen »

Tervetuloa mukaan etenkin uudet Kohinalaiset. Tulkaa mukaan myös kokeneemmat melojat. Jos tarvitaan, niin yritän auttaa kuivapuvun lainaamisessa. Satu ja minä voidaan ottaa mukaan melontaan 3-4 aloittelijaa ja jos saadaan mukaan lisää kokeneempia melojia, niin voidaan mennä suuremmallakin porukalla.

Meidän kyytiin Helsingistä, lauantaina ja su, mahtuu yksi.
EmmaAjo

Re: Ohjattua melontaa Pernoonkoskilla 27.-28.10,

Viesti Kirjoittaja EmmaAjo »

Mahtava tarjous, mutta pakko kieltäytyä kun on tuon viikonlopun ohjelma buukattu sillälailla ettei onnistu. Seuraavan viikonlopun sunnuntaille 4.11. houkuttaisi päästä kuohuihin jos silloin melottajia löytyy, lauantaina en ehtine valoisan aikaan. -Emma
mikktaho

Viesti Kirjoittaja mikktaho »

Tavoite olisi sunnuntaina liittyä seuraan. Osaako Antti arvioida aloitusaikaa sunnuntaille? Tulen todennäköisesti Hämeenlinnasta aamusella Kontille.
Tiina Kujansuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiina Kujansuu »

Antti Lappalainen kirjoitti:Tervetuloa mukaan etenkin uudet Kohinalaiset.
Oli niin mukavasti vettä siellä, että pitää laittaa ensi viikonlopun suunnitelmat uusiksi. Jos yhtään tähdet menee kohdalleen, niin minä ajelen sinne lauantai aamuna Espoon suunnalta. Mun kyytiin mahtuu siis myös. Paluu sunnuntaina, (tai jos tähdet on väärässä asennossa, niin sitten lauantaina.)

Vesillä varaan itselleni yhden päivähoitopaikan. Kuivapuvut ja muut vermeet on, eli tarkenen.
alpok

Viesti Kirjoittaja alpok »

Moikka!
Voisin osallistua lauantaina sekä sunnuntaina :D
t: Alpo
Antti Lappalainen
Viesti:

Mukavaa että porukkaa on tulossa 8) . Hoidetaan melonnat turvallisesti ja rennosti ja sauna lämpenemään. Koska kuitenkin on jo syksy, niin kertokaa, jos jokun tarvii vielä lainaksi kuivapukua tai muuta. Yhden kuivapuvun jo lupasinkin lainaksi.

SÄÄTILA

Seuratkaa säätilaa, jos Teillä on autossa vielä kesärenkaat. Mistä sais täsmäsäätiedon hki-kotka välille pe-su? Ajattelin vaan, että onko pakko vaihtaa talvirenkaat, ei huvittais jos ei oo pakko.

Melontaturvallisuus

Sovitaan sitten melontajärjestelyistä ennen melontaa ja melonnan aikana 8)

AIKATAULU

Satu ja minä ehditään Kontille lauantaina noin klo 11-12, joten kiireisimpien ei kannata odottaa meitä.
Sunnuntaina lähdetään melomaan sitten kun Mikko ja kaikki muutkin on paikalla ja valmiina.
Viimeksi muokannut Antti Lappalainen, 24.10.2012 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mikktaho

Viesti Kirjoittaja mikktaho »

Antti Lappalainen kirjoitti:SÄÄTILA

Seuratkaa säätilaa, jos Teillä on autossa vielä kesärenkaat. Mistä sais täsmäsäätiedon hki-kotka välille pe-su? Ajattelin vaan, että onko pakko vaihtaa talvirenkaat, ei huvittais jos ei oo pakko.
En jaksa jännittää tän suhteen, heitän ainakin itse piikkikumit tänään alle, kun lupaa loppuviikkoon yöpakkasia.

KOtkaan näyttäisi lupaavan yöpakkasta pe-la väliseksi yöksi.

EDIT: Ei mulla mitään piikkipyöriä ollutkaan :( Joutuu kitkoilla koittaa selviytyä. Katotaan, kuin pitkään jaksan.
Viimeksi muokannut mikktaho, 24.10.2012 19:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Henrik.Lohman

Viesti Kirjoittaja Henrik.Lohman »

Laskujeni mukaan tilaa olisi vielä. Joten ilmoittaudun mukaan sekä lauantaille, että sunnuntaille.
Minulla on valitettavasti vain märkäpuku, joten jos Antti sinulla on saatavilla kuivapuku noin 190cm kaverille, niin olisin kiinnostunut.

Terveisin Henrik
Antti Lappalainen
Viesti:

Moi

No niin, vaihdoin tänään aamulla Nastolassa talvirenkaat autoon ja viis minsaa sen jälkeen alkoi satamaan lunta ihan sikana. 8)

Valitettavasti ei löydy suurta kuivapukua lainaksi. Yksi lainataan Tuulalle ja Sadulla on vielä yksi noin 165-170 senttiselle.

Jos et onnistu saamaan kuivapukua, niin tule kuitenkin niillä varusteilla mitä on. Toteutetaan melontareitit yms. varusteet yms. huomioiden.
Viimeksi muokannut Antti Lappalainen, 26.10.2012 11:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Henrik.Lohman

Viesti Kirjoittaja Henrik.Lohman »

Enköhän mä märkkärilläkin pärjää. jos tulee kylmä niin reipashenkinen uinti kyllä lämmitä :D . Nähdään lauantaina!
Vastaa Viestiin