KOHINA - Syyskokous sekä pikkujoulut 17.11.2012

Koskimelonnan yleinen keskustelu

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

AnttiP
Viesti:

KOHINA - Syyskokous sekä pikkujoulut 17.11.2012

Viesti Kirjoittaja AnttiP »

Kutsu jäsenille syyskokoukseen ja pikkujouluihin.

Linkki tarkempaan kutsuun

Ja toinen tärkeä linkki:
Ilmoittautumislomake

-AnttiP
pj
JuusoTre

Re: KOHINA - Syyskokous sekä pikkujoulut 17.11.2012

Viesti Kirjoittaja JuusoTre »

Apuja kaivataan järjestelyihin!

Elikkäs pöperöä tarvitaan pikkujouluihin, ja ymmärrettävien kiireiden vuoksi järjestävä toimikunta on supistunut tältä osin yhteen henkeen. Olen menossa jo perjantaina Kontille, ja auttavat kädet olisivat tarpeen. Ideana olisi tehdä sapuskat mahdollisimman pitkälle valmiiksi, jotta lauantaina voidaan rauhassa keskittyä kokoukseen, melontaan ja muuhun tähdelliseen. Kynnelle kykenevät voivat vaikka pistää tähän viestiin vastausta, jotta tiedän onko ketään perjantaina tulossa. Toinen vaihtoehto tietenkin on, että tehdään lauantaina porukalla jossain välissä tarjottavat pikkujouluihin. Niin, ja vege-vaihtoehtoa ei vielä ole, ehdotuksia vastaanotetaan. Ja saahan sitä kaikkea muutakin ruokatoiveita ehdotella.

Terv. JuusoJ

puh o4oo-93o211
juuso.jarventie(ät)uta.fi
tonisp

Viesti Kirjoittaja tonisp »

Olen tulossa perjantaina Kontille, ja voin jeesata tässä puuhassa. Viikonlopuksi on myös muuta avuntarvetta, lisätietoa Kalusto-osiossa.
hannamaa

Viesti Kirjoittaja hannamaa »

Mä voin kanssa osallistua pe alkaen hämmentämiseen.

T. Hanna
JuusoTre

Viesti Kirjoittaja JuusoTre »

Jebulis!

Hieno homma, kaikki sitten järjestyksessä! Mää karkaan töistä perjantaina niin pian kuin mahollista, kieppaan Jumalniemen ostoshelvetin kautta hakemassa tykötarpeet. Keretään hienosti saamaan pöperöt valmiiksi lauantaita varten. Keretään sitten lauantaina hoitaan vaikka kalustoasioita, mukavempaa hommaa päivänvalossa. Ja kyä vielä hotsittais melomassakin käydä...

Innolla viikonloppua odotellessa,
-juuso-
Vastaa Viestiin