Tällä viikolla vanhikselle?

Kaipaatko seuraa tai kyytiä..

Valvojat: mikktaho, AnttiP, ville

Raisa

Tällä viikolla vanhikselle?

Viesti Kirjoittaja Raisa »

Vanhiksella on vielä vettä ja siellä on kiva nyt meloa. Eli tällä viikollla melomaan!! Mä pääsisin ainakin tiistaina millon vaan ja keskiviikkona seiskan jälkeen. Tarviin vain melontakavereita... :D

Raisa 041-4357404
TuomasN

Viesti Kirjoittaja TuomasN »

Voishan sitä lähteäkin tässä joku ilta. Jos vaikka tämä räkätauti lähtis melomalla :)
Raisa

Viesti Kirjoittaja Raisa »

Kukas lähtis kuskaamaan meitä autottomia? :D Mun rakas autoni tulee vasta viikon päästä takaisin mun käyttöön.
Heljä

Viesti Kirjoittaja Heljä »

kas kun täällä on ollut autoa vailla joku muukin. pitäs varmaan olla kimppapirssi akselilla kumpula-viikki...
Antti Lappalainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti Lappalainen »

Ehkä olette jo saaneet kuljetuksen, mutta jos ette, niin mä voin roudata Teitä, jos ei mun tarvitse meloa. Meidän piti tänään hakea meidän potkukelkka lainasta, mutta homma peruuntui, joten voin ajella ja lorvailla kosken rannalla. Voisin mä ehkä meloa puolvälistä koskea, nössöreittiä.
Aku

Viesti Kirjoittaja Aku »

Menkää hipit fillarilla!

Jukan kanssa bongattiin Sturenkadulta pari heppua fillareiden kanssa viikko pääsiäisen jälkeen, molemmilla oli olalla kajakit, toisella vissiin slalomi ja toisella ihan oikea koskikajakki.
Vetivät alamäkeen n. neljääkymppiä.
Hopihopi, alkaa kilotki kariseen kun hoitaa fillarilla shutlauksen.
Antti Lappalainen
Viesti:

Ne on varmaan Merimelojat ry:stä. Joskus jotkut melojat on vienyt kaksikkokajakkia kahdella fillarilla. Ehkä se on parempi viedä niin, kun ei se mahdu kunnolla ainakaan meidän auton katolle.
Antti Lappalainen
Viesti:

Perjantaina, 30.4, noin kello 15, melotaan Vanhankaupunginkoskella, Viikissä, tulkaa mukaan. Varustus: Koskimelontavarustus, + vappunaamari, ylioppilaslakki, kamerat, yms. Nyt on jo kolme varmaa osallistujaa, + kolme jotka ovat luvanneet tulla. :wink:
RKohvakka

Viesti Kirjoittaja RKohvakka »

Oisko kukaan menos aamupäivällä vaik 11.00?

Rauli
040 74 237 98
TuomasN

Viesti Kirjoittaja TuomasN »

Mä tuskin ehdin kolmeksi kun on töissä menossa päivystysvuoro. Menee pari tuntia myöhäsemmäksi. Ja vielä on epävarmaa uskaltaako tässä räkätaudissa sittenkään lähteä vesille. Eli mun takia ei tartte lähtöajankohtaa siirtää, jos muille toi käy.
Vastaa Viestiin