Vanhiksella on vielä vettä ja siellä on kiva nyt meloa. Eli tällä viikollla melomaan!! Mä pääsisin ainakin tiistaina millon vaan ja keskiviikkona seiskan jälkeen. Tarviin vain melontakavereita...
Ehkä olette jo saaneet kuljetuksen, mutta jos ette, niin mä voin roudata Teitä, jos ei mun tarvitse meloa. Meidän piti tänään hakea meidän potkukelkka lainasta, mutta homma peruuntui, joten voin ajella ja lorvailla kosken rannalla. Voisin mä ehkä meloa puolvälistä koskea, nössöreittiä.
Jukan kanssa bongattiin Sturenkadulta pari heppua fillareiden kanssa viikko pääsiäisen jälkeen, molemmilla oli olalla kajakit, toisella vissiin slalomi ja toisella ihan oikea koskikajakki.
Vetivät alamäkeen n. neljääkymppiä.
Hopihopi, alkaa kilotki kariseen kun hoitaa fillarilla shutlauksen.
Ne on varmaan Merimelojat ry:stä. Joskus jotkut melojat on vienyt kaksikkokajakkia kahdella fillarilla. Ehkä se on parempi viedä niin, kun ei se mahdu kunnolla ainakaan meidän auton katolle.
Perjantaina, 30.4, noin kello 15, melotaan Vanhankaupunginkoskella, Viikissä, tulkaa mukaan. Varustus: Koskimelontavarustus, + vappunaamari, ylioppilaslakki, kamerat, yms. Nyt on jo kolme varmaa osallistujaa, + kolme jotka ovat luvanneet tulla.
Mä tuskin ehdin kolmeksi kun on töissä menossa päivystysvuoro. Menee pari tuntia myöhäsemmäksi. Ja vielä on epävarmaa uskaltaako tässä räkätaudissa sittenkään lähteä vesille. Eli mun takia ei tartte lähtöajankohtaa siirtää, jos muille toi käy.